سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نسخه جدید کیت‌های ژنتیک ساخته شده توسط مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، امسال در هفته قوه قضاییه رونمایی می‌شود و با تولیدات داخلی به دست متخصصان جوان ایرانی تنها یک قدم تا خودکفایی کامل مواد مصرفی آزمایشگاه ژنتیک باقی مانده است و پنج محصول دیگر نیاز است تا در این بخش به خودکفایی کامل دست یابیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز از ساعت 5:30 شروع شده و طرح جناغی‌ها در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور را تقابل با وحدت ملی عنوان کرد و گفت: فلسفه انتخابات حضور گروه‌های مختلف در راستای ارتقاء کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری از ارزیابی بیش از هشت عضو کابینه با نگاه مردمی خبر داد و گفت که دولت سیزدهم پاسخگو و پیگیر درخواست های مردمی چه در داخل کشور و چه هموطنانمان در خارج کشور با هر عقیده و نگاهی است.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال تراکتور در اردوی آماده سازی خود در ترکیه به مصاف اورنبورگ روسیه می‌رود.

خبرگزاری مهر

ششتمد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال ایران نسبت به چرخه تکراری مربیان لیگ برتری در باشگاه‌های مختلف اعتراض کرد و گفت: نقش دلالان در نفوذ به مدیران دولتی کاملا آشکار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، «احسان ساده» در نشستی با رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد افزود: بند 3 این قانون همه دستگاه‌های اجرایی را موظف دانسته تا استاندارد‌های تخصصی دستگاه مربوطه را تدوین، اجرا و نظارت کنند. وی، توجه به حوزه خدمات به ویژه خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی را لازم و ضروری برشمرد و خاطرنشان‌کرد:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان درباره ثبت‌نام در مدارس و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایران - منتقد سینما گفت: ضدقهرمانان ما آنقدر قدرتمند نیستند که توانایی مقابله با قهرمان را داشته باشند. قهرمان «کت چرمی» کسی است که ما با او بیگانه نیستیم، می‌توانیم او را بپذیریم و حتی با وی همزادپنداری کرده و در شرایط مختلف جامعه با او همراه شویم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون صنایع مجلس درباره دستکاری نرخ ارز جهت محاسبه قیمت پایه محصولات در بورس کالا و انرژی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن جوانی که به اصرار دایی خود مجبور به ازدواج با مردی معتاد شد، از خانه همسرش فرار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی درج خبر مسمومیت 9 نوجوان در استخر ورزشی کارگرن اردکان با گاز کلر برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی به شرح ذیل به اطلاع می رساند: