سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از 24 هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در 4 باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: گفته می‌شود علیرضا زاکانی، شهردار تهران پس از بازگشت از بروکسل و مجمع عمومی متروپلیس، هیچ دستور کتبی‌ای را صادر نکرده است. او در این مدت فقط در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی چمران حاضر شده و سخنرانی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - همزمان با گرمای کم‌سابقه در شهر کرمان کم آبی به صورت افت فشار و قطعی آب در برخی از محله های مرکزی و حاشیهای کرمان طی روزهای گذشته پدیدار شده که بر زندگی مردم این شهر اثرگذار بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: رشد صادرات کالا در سه ماهه نخست امسال از گمرک شوشمی 24 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت و فناوری چین، گشایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است..

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان کارگری مدتی بود پیگیر افزایش حداقل دستمزد کارگران بودند اما تلاش آنها ناکام ماند. کارگران نسبت به میزان دستمزد خود با توجه به شرایط اقتصادی و تورم اعتراض دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رفیعی علامرودشتی نویسنده، کتابشناس، محقق و پژوهشگر متون تاریخی و رجالی در 72 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست تخصصی «عروج آهنگ» با بررسی ناگفته‌های بیدل دهلوی و پیوند آن با علم موسیقی، در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - خطر بروز بیابان در 10 روستای کبودرآهنگ استان همدان در حالی رو به به گسترش است که به گفته رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان 6 نقطه از 10 پلاک یاد شده بحرانی و حتی تبدیل به کانون مولد گرد و غبار شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار تداوم ناپایداری‌های شدید فصلی (مانسون) در جنوب و جنوب شرق کشور از طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر در این مناطق خبر دد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از استقبال اندونزیایی‌ها برای اجرای سریع‌تر توافقنامه‌های سفر اخیر آیت الله رئیسی به این کشور، شامل تاسیس دو شرکت مشترک برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی، ایجاد دفتر مشترک بخش خصوصی در اندونزی و اعزام یکصد نفر از فناوران ایرانی به این کشور برای شناخت فرصت‌های همکاری دوجانبه خبر داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه با اعلام اینکه زندگی استاد شهریار پر از لحظه‌های جذاب و دراماتیک برای نسل جوان است، گفت: اگر دنبال گسترش فرهنگ و زبان فارسی هستیم باید به روش‌های نوین روی بیاوریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخبه ورزشی و دوستش به اتهام سرقت مسلحانه در پارک سرخه‌حصار پای میز محاکمه ایستادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حکمی «غلامحسین مقیمی» را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

درواز‌ه‌بان فصل گذشته تراکتور به گل‌گهر سیرجان پیوست.