سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران جزئیات واردات خودرو در 3 ماهه نخست سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون محیط‌زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن توضیحاتی در مورد مشکلات قرق‌های کشور و شکار فروشی، از جزیره‌ای شدن حفاظت یوزها انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بی‌پروا از خطری که با زندگی‌شان می‌کند، بطری‌های مشروبات الکلی را از ساقی‌های آشنا و ناآشنا می‌خرند و به خانه می‌آورند؛ بطری‌هایی که بوی مرگ می‌دهند؛ مشروبات آلوده به متانول که جرعه‌ای از آن جان می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌گوید: دنیای تئاتر دنیایی وسیع است و بازیگری از صحنه‌های تئاتر شروع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد مسمومانی که بر اثر مصرف الکل دست‌ساز دچار مسمومیت شده و به مراکز درمانی این استان مراجعه کردند به 34 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور را تقابل با وحدت ملی عنوان کرد و گفت: فلسفه انتخابات حضور گروه‌های مختلف در راستای ارتقاء کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ما نباید با تغییر نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان از میانگین دو سال به پنج سال بار چندین ساله صندوق تامین اجتماعی را به دوش تعدادی از کارگران شاغل بیندازیم که در شرف بازنشستگی هستند. اگر این ماده تصویب شود از حقوق اشخاصی که بازنشسته می‌شوند، دست‌کم حدود 5 میلیون تومان در ماه کاسته می‌شود

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: در قالب رویداد ملی عصر امید، این دانشگاه به صنعت در عسلویه و پارس‌جنوبی ورود کرده تا بتواند نیازهای این بخش را در پیوند با دانشگاه عملیاتی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور مناطق وزارت امورخارجه نروژ با علی باقری معاون سیاسی وزارت امورخارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری تسنیم

شب شعر "از بهشتی تا آرمان" به مناسبت ایام شهادت شهید بهشتی برگزار شد و شاعران حاضر در جلسه اشعار متنوعی خواندند؛ از شعری در مدح شهدا تا غزلی تقدیم به حضرت مسلم.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی تهران در دوره قاجار به‌عنوان پایتخت انتخاب شد، بازار بزرگ شهر هم مورد توجه قرار گرفت. آغامحمدخان قاجار این بازار را پررونق‌تر از همیشه کرد و با بازسازی حجره‌ها، دالان‌ها، کاروانسراها و سایر بخش‌های بازار، کاری کرد که خریداران و فروشندگان زیادی از جای‌جای ایران و تهران به این مکان سرازیر شوند.

خبرگزاری مهر

نظام رتبه‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال 2023 میلادی خود را منتشر کرد. در رتبه‌بندی این دوره، تعداد 46 دانشگاه از ایران در جمع 1401 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی غرب استان تهران معتقد است 40درصد سرقت‌های غرب استان تهران مستقیماً با مواد مخدر در ارتباط است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان اجازه دخالت در عزل و نصب مدیران دستگاه‌های اجرایی را ندارند، گفت: درباره معاونت سیاسی وزارت کشور باید احمد وحیدی تصمیم‌گیری کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - آنطور که بخشدار شهداد اظهار می‌دارد طی هفت روز اخیر درجه هوای این منطقه به 53 درجه رسیده و این استمرار کم‌سابقه گرما در منطقه باعث بروز مشکلاتی برای ساکنان این بخش نیز شده است.