سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

گزارش جدید مجمع جهانی اقتصاد از شاخص شکاف جنسیتی که نشان میدهد نمره ایران در دستیابی به برابری جنسیتی، از پارسال هم کمتر است

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به ضعف فلوره ایران، بجای اعزام آن به مسابقات سطح بالا که نتیجه‌ای جز ناکامی ندارد، باید برای پیشرفت آن فکر دیگری کرد تا هزینه‌ای که می‌شود هدر نرود.

وب‌گاه ورزش سه

با وجودی که حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی بیشتر زمان نمانده هنوز تکلیف حضور برخی رشته‌ها مانند هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازارهای همسایه دیروز با اینکه به استقبال تعطیلات رفته بودند، نرخ‌زنی کردند. تنها تفاوت با روزهای غیر تعطیل این بود که امروز فقط دلار نقدی نرخ‌دهی شده و خبری از فردایی نبود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: استانداردسازی و ارزیابی انطباق در حوزه خدمات بهزیستی و توانبخشی در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران در اولویت قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مذاکرات مقامات اروپایی و از جمله مقامات آلمانی با جمهوری اسلامی ایران، اعتراض توام با استیصال عناصر اپوزیسیون در برخی از کشورهای اروپایی را موجب شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، میزبان نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه مطالبه گر عملکرد سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی در حوزه ایثارگری و در حال تبدیل شدن از مجموعه ای خدمات رسان به سازمانی مطالبه گر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نشریه اروپایی می‌گوید توافق جدید آمریکا با ایران، و پاداش دادن به ایران برای کاهش رفتارهای خطرناک این کشور، خطرناک است اما آمریکا چاره دیگری ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - کتاب «درجزین، شهر یاقوت سرخ» تلاشی است برای معرفی شهری در مسیر توسعه با ظرفیت‌های متنوع و خوش آب‌وهوا که سابقه تاریخی نیز باعث ایجاد موقعیتی خاص شده و در بخش کشاورزی انارهای مرغوب آن زبانزد است. درجزین در مسیرچشمه‌ها و قنات‌ها قرار دارد و توسعه آن با تبدیل شدن به شهر از سال 1387 سرعت گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از 99 درصد از عرصه‌های ملی حدنگاری شده اند و کمتر از 1 درصدی که باقی مانده مربوط به پرونده‌هایی بوده که در دستگاه قضایی مطرح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری خانم معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به وضعیت معاملات بورس، بعید نیست که به زودی یک روند صعودی آغاز شود. اما هنوز تردیدهایی در این مورد وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کمیته اجرایی رویداد ملی دیدار، درمورد هدف از برگزاری این رویداد به منظور تعامل هرچه بیشتر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لباس های محرم و اربعین توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های مسئولان اجرایی استان بالغ بر 9هزار و 740 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران این استان پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «درخت تنها» روایتگر 38 سال حضور حاج حسین برزگر در جبهه و تفحص شهدا است.