دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیرهادی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکِردی در همایش ملی دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر کشور که در تهران برگزار شد با تأکید بر این‌که باید فریضتین را به مطالبه مردم تبدیل کنیم، بیان داشت: همه اقشار و اصناف جامعه همانند دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، بازاریان و... باید درگیر فریضتین شوند و کار ستاد تنها مشخص کردن خط مشی‌های کلی و ریل‌گذاری است. وی...

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به تولد اخیر سه گورخر در پارک ملی کویر، گفت: احتمال تولد سه کره گورخر دیگر تا 2 هفته آینده وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال نوجوانان ژاپن با شکست استرالیا، ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را کسب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجی‌کالا با هدف همراهی علاقه‌مندان به فروش در بستر آنلاین و بهبود تجربه فروشنده‌های فعال خود، در استان آذربایجان شرقی، از سوم تا هفتم تیرماه، رویدادی با عنوان «رویداد بازارگان» در شهر تبریز برگزار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد ومهان با واریز سود سهام سال مالی 1401 در کمتر از 24 ساعت بعد از برگزاری مجمع، رکورد سریع‌ترین واریز سود ناشران در سال 1402 را شکست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران امروز نیز در مسیر صعودی قرار گرفته بود؛ اما باارزش معاملاتی پایین این رشد خیلی چشمگیر نبود و در همان سطح نوسان مطرح می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از تعطیلی بازار‌های همسایه، معامله‌گران به تحلیل بازار در روز‌های تعطیل پرداختند. عده‌ای معتقدند با توجه به تعطیلی، خریدار در بازار نیست و حواله به کشور‌های همسایه هم بسته شده است. از نگاه آن‌ها با این تعریف قیمت دلار تهران می‌تواند بر مدار کاهش باشد

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد و مقرر کرد به برخی از شرکت‌های هواپیمایی که خارج از آیین‌نامه‌ها عمل می‌کنند، دو هفته فرصت داده شود تا مطابق ضوابط الزامی عمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه برنامه پنجساله هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: باتوجه فاصله زمانی 2 ماهه تا آغاز مسابقات جهانی باید اسامی را برای فدراسیون جهانی ارسال کنیم و هر فردی که در رکوردگیری‌ها خوب عمل نکند در ترکیب تیم ملی نخواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به شکایت «امیرحسین حسین‌زاده» از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 21 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 466 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

وب‌گاه گسترش

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ 2 شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.