دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی کشف جسد سوخته شده متعلق به یک زن در منطقه خزانه تهران، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با انجام اقدامات میدانی و تخصصی پلیسی سرنخ‌هایی را در این خصوص به دست آوردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستمری مددجویان کمیته امداد 20% افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رسانه ای خانه احزاب از حمایت اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی از بخشنامه اخیر معاون سیاسی وزارت کشور درباره انتخابات یازدهم اسفند خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برنامه ریزی این معاونت و انجام مقدمات راه اندازی یک قطب بزرگ در ابعاد ملی با ظرفیت حداقل هزار متخصص برای تسلط و راهبری در 6 حوزه فناورانه در آن حوزه خاص خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ارمنستان و رئیس جمهور ایران پیرامون موضوعات مرتبط با تحولات منطقه با یکدیگر گفتگو کردند.

وب‌گاه گسترش

به دنبال انتشار خبری مبنی بر کشف جسد یک زن در منطقه خزانه تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده و از دستگیری سه نفر در ارتباط با این پرونده خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر نخست وزیری ارمنستان از رایزنی وزرای خارجه ایران و ارمنستان خبر د اد و گفت: طرفین بر اهمیت دیدارها و تماس‌های دوجانبه در سطح بالا تاکید کردند.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک تیم هوادار با نظر محمود فکری قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

275 نفر از نمایندگان مجلس در نشست علنی صبح امروز (پنجم تیر 1402) و به مناسبت هفته قوه قضاییه بیانیه‌ای صادر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی گفت: ظرف مدت سه ماه، سه رام قطار به چرخه حمل ونقل ریلی بازمی‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران با حضوردر کافه خبر خبرآنلاین از چالشی به‌نام «من زن هستم» در استفاده از اپلیکیشن ددوچرخه‌سواری «بیدود» پرده برداشت. او همچنین درباره فشارهای برخی نهادها به شهرداری تهران درباره نامگذاری معابر با اسامی مانند محمد مصدق و محمدرضا شجریان گفت، این‌که برخی شهردارها در پایتخت مدعی بودند شهر را با 25 سرمایه‌گذار اداره می‌کنند بخش دیگری از گفت‌وگوی حناچی با خبرآنلاین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: از همه تشکل های مردمی و کسانی که می‌خواهند در حوزه تبیین، ترویج و تبلیغ و ایجاد فضاهای مناسب برای آگاه‌سازی بهتر در حوزه عفاف و حجاب فعالیت کنند و همچنین از تشکل های فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکرحمایت می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دو حساب دارند که حقوق به یک حساب و هزینه‌های دفترشان به حساب دیگر آنها واریز می‌شود. حقوق ماهانه نمایندگان حدود 20 میلیون تومان است که افزایش حجم کار تأثیری در زیاد شدن آن ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگارنده معتقد است هیات عالی نظارت مجمع تشخیص می خواهند با عینک حداکثری به مدل تناسبی نگاه کنند و این اصلا شدنی نیست