دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

گروه مالی گردشگری از سال 1402 در حوزه های فناورانه و دانش بنیان سرمایه‌گذاری می‌کند

وب‌گاه گسترش

معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای کگل، کچاد و فولاد نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل پرسپولیس گفت تکلیف حضور کنعانی‌زادگان در این تیم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد

وب‌گاه عصر ایران

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به فوت بیمار موصوف پس از بستری در این بیمارستان، تصریح کرد: پزشکان معالج علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند.

وب‌گاه ورزش سه

جلال علی‌محمدی، کاپیتان فصل گذشته سپاهان، پس از چند روز مذاکره درنهایت به پایان راه خود با سپاهان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر با عنوان یاران بهشتی با سخنرانی علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا سه شنبه 6 تیر برگزار می‌شود. این‌برنامه از ساعت 9:30 تا 11 در سالن خلیج فارس باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در تهران، میدان ونک، اتوبان شهید حقانی، انتهای خیابان سرو برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان به تنهایی زندگی می‌کرد و ساکن طبقه چهارم ساختمانی در بلوار آیت‌الله کاشانی واقع در غرب تهران بود. جسد او در حالی پیدا شد که قطرات خون در ورودی خانه ریخته شده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: آنچه که باید در تیمورلو تقویت شود تبدیل این منطقه به بندر خشک به جای کشت فراسرزمینی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هر تصمیمی از طرف کادر فنی در مورد ورزشکاران گرفته شود کاملا مورد حمایت ما خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اجتماع «خانواده عفیف» به مناسبت روز عفاف و حجاب روز چهارشنبه 21 تیر در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود. این تجمع با حضور تشکل‌های فعال عفاف و حجاب استان تهران، خانواده شهدا و ایثارگران و دلسوزان انقلاب همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار می‌شود. زمان برگزاری اجتماع خانواده عفیف با عنوان «اجتماع عظیم امت انقلابی» چهارشنبه 21 تیر از ساعت 17 در میدان...

وب‌گاه عصر ایران

حسین ماهینی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی 2014 از سوی کارلوس کی روش به برزیل برده شد بعد از سال‌ها بازی در تیم ملی و پرسپولیس خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین رونمایی از ویراست سوم کتاب «انسان‌شناسی یاری‌گری» نوشته مرتضی فرهادی پژوهشگر مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی فردا سه‌شنبه 6 تیر با حضور جمعی از صاحبنظران، توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. کتاب «انسان‌شناسی یاری‌گری» کتابی با محوریت مسئله همکاری در دنیای رقابتی مدرن است و ابعاد مختلف و جدیدی از این موضوع قدیمی...