دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در دو پرونده قتل زنان مثله شده در تهران، فرضیه اینکه هر دو قتل از سوی یک نفر رخ داده، مد نظر قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

عقد قرارداد باشگاه پیکان با 4 ستاره جوان والیبال ایران رسمی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: اکنون بازار مسکن نیازمند تقویت تسهیلات ساخت است؛ بنابراین باید تمهیدات لازم در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید براینکه جهان اسلام توانایی حل مسایل خود را دارد، گفت: نخبگان مهم ترین و ارزشمندترین معدن جهان اسلام هستند که با استفاده از توان آنان می توان توسعه و استقلال را برای کشورهای اسلامی به ارمغان آورد.

خبرگزاری مهر

علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برای احداث آرامستان‌های جدید تهران، محلی به تثبیت نرسیده است؛ اما تأکید ما این است که در چند نقطه از شهر باشد.

وب‌گاه ورزش سه

حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور با مهم خواندن مرزهای شرقی و امنیت و آرامش مرزها گفت: انسداد کامل مرزهای شرقی در دستور کار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین تکریم و معارفه فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور سرلشکر سلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت استقلال گفت: هاشمی‌نسب به دلیل محبوبیتی که دارد می‌تواند کمک‌حال استقلال شود. او به لحاظ عاطفی می‌تواند همانند نقشی که کریم باقری در پرسپولیس دارد را در استقلال ایفا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 12 نمایش در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود. فهرست نمایش‌های حاضر در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک به شرح زیر است: - «آذربایجان آیین لری» به کارگردانی اکبر زابح از مرند - «ازدواج پر ماجرا» به کارگردانی حسین ربیعی از تهران - «بوسلمه غول دریاها» به کارگردانی...

وب‌گاه گسترش

ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.