دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

قم - طی مراسمی با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور «محمد حسین بازگیر» به عنوان مدیر کل جدید محیط زیست استان قم معرفی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی درباره دارایی‌های بلوکه شده ایران گفت: پیشرفت‌هایی در این خصوص حاصل شده است. برای انسداد کامل دارایی‌های بلوکه شده ایران در برخی کشورها اقدامات خود را با جدیت انجام خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی قدیمی از کنکور سال 54 در حال دست به دست شدن است که حال و هوای آن روزها را نشان می‌دهد و با نگاه کردن به آن می‌توان متوجه برخی تفاوت‌ها در برگزاری این آزمون مهم در کشور شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست جدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 6525 واحد به میزان 0.3 درصد نسبت به روز قبل رشد کرد و به رقم 2 میلیون و 196 هزار و 127 واحد رسید. شاخص هموزن هم امروز با افزایش 5 هزار و 942 واحد به رقم 756 هزار و 186 واحد رسید. ارزش روز بازار که ناشی است از ارزش روز حدود 600 شرکت حاضر...

خبرگزاری مهر

کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در برخورد اخیر با وزیر کشور دچار اشتباه شد و از توصیه‌های اخلاقی مقام معظم رهبری غفلت کرد. حضرت آقا فرمود «دو دو نکنید، هو نکنید، جنجال راه نیاندازید، جو زده نشوید» اما متاسفانه غفلت کردیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آتش‌زدن 2 خودروی پرادو 140 میلیارد ریالی قاچاق توسط قاچاقچیان و متواری شدن آنان در شهرستان سیریک خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در دو پرونده قتل زنان مثله شده در تهران، فرضیه اینکه هر دو قتل از سوی یک نفر رخ داده، مد نظر قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، با هدف بهینه‌سازی و پیشگیری از موازی‌کاری و عدم نشر آثار تکراری در حوزه علوم ورزشی اقدام به راه‌اندازی مرجع استعلام کتب در دست ترجمه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

بعید نیست همکاری سرمربی جدید مس کرمان با این باشگاه خیلی زود به نقطه پایان برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم شادکام مشهد گفت: مگر من دیوانه‌ام که بخواهم با عکاسی بی‌دلیل برخورد کنم، او با فحاشی در حال عکس گرفتن از برخورد خشن من با بازیکن تیمم بود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد می‌گوید با پوشش نقاط ضعف تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است.