دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان سوادآموزی کشور گفت: نرخ باسوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال با تحقق اهداف برنامه ریزی شده فراتر از 97.1 درصد است.

خبرگزاری مهر

با همکاری مناسب بیش از 60 درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر 120 مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ساعتی پیش پاکو خمس به همراه دستیارانش وارد ایران شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این دانشگاه در جدیدترین نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی (نظام رتبه‌بندی بین‌المللی آموزش عالی تایمز در سال 2023) رتبه 71 را در میان این دانشگاه‌ها به خود اختصاص داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن دو نفر در پی برخورد پژو با وانت نیسان در محور هفتکل - باغملک خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تهران از لحاظ ظرفیت تأمین آب، به‌هیچ وجه توان بارگذاری جمعیت بیشتر از این را ندارد و باید در این روند بازنگری شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران به احتمال زیاد از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحرایی به‌طور روزانه و برخط پیگیر امورات وزارتخانه هست و در برخی از جلسات مهم نیز حضور وبیناری دارد؛

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران به زودی وارد ایران خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - زباله‌های بیمارستانی اگر درست مدیریت و دفع نشوند، به عنوان یکی از مهمترین تهدیدهای سلامت جامعه محسوب می‌شوند و این در حالی است که هنوز متولی برای جمع‌آوری این زباله‌ها در شهر کرمان وجود ندارد زیرا بین علوم پزشکی و شهرداری مناقشه‌ها ادامه‌دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماه نخست سال جاری پنج هزار و 170 تن گاز مایع در استان مصرف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد کاهش نشان می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، در دستورالعملی نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

ساری - معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ 2 شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.