دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جمع زیادی از مردم شهر کرمان این روزها و با افزایش دمای هوا با بحران کم‌آبی مواجه شده‌اند به طوری که در تازه‌ترین اقدام، آبرسانی با 30 تانکر در مناطق حاشیه این کلانشهر در دست اقدام و گلایه ها حتی در شورای شهر هم زیاد است و خواهان عذرخواهی مسئولان از مردم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته فنی باشگاه استقلال که به تازگی تشکیل شده بود، توسط هیئت مدیره این باشگاه منحل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، آمارنامه تولید تجمعی سه ماهه نخست 1402 خودروسازان داخلی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس صندوق رفاه دانشجویان با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین رسالت صندوق، تخصیص وام به دانشجویان است، افزود: بیش از 90 درصد اعتبارات صندوق، صرف پرداخت وام می‌شود، بخشی از اعتبار نیز به ارتقای خوابگاه‌ها و مسائلی از این دست اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در حکمی سیروس احمدی را به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 6525 واحد نسبت به روز قبل همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی با بیان اینکه ذائقه اجتماعی جامعه ایرانی مخالف هرگونه قانون‌شکنی است، به ضرورت تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی اشاره کرد و گفت: مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و هزینه‌دار شدن هنجارشکنی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با تاکید بر این که برنامه‌ریزی برای تیم ملی بانوان باید سنجیده و درست باشد، گفت: ترجیح ما استفاده و حمایت از مربیان داخلی است ولی اگر لازم باشد، به مربی خارجی برای تیم ملی والیبال بانوان هم فکر می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی جنتی نوشت: قواعد حکمرانی ایجاب می‌کند که حاکمان خود به پیشواز تحولات بروند و براساس خواست عمومی برنامه ریزی کنند وگرنه تحولات اجتماعی به رغم اراده آنان خود را تحمیل خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 6 هزار و 525 واحدی در تراز 2 میلیون و 196 هزار و 127 واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

اهواز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از قول دولت برای پرداخت مابه‌التفاوت خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان خوزستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری بندر بوشهر گفت: آتش نشانان این سازمان با حضور به موقع خود بانوی 70 ساله را از عمق چاه 18 متری نجات دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شعر دینی و آیینی اصیل، باید با شکافتن پوسته ظواهر ما را به «فهم عمیق از دین» و جاده «خودشناسی» و «خداشناسی» هدایت کند و در نهایت از ما یک انسان تراز اسلام بسازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان عموما سه تا چهار سال پشت نوبت دریافت خدمات مستمری بودند که با اهتمام دولت اکنون خانواده‌ای پشت نوبت دریافت خدمات مستمری قرار ندارد.

خبرگزاری مهر

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 955 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «موتورسوار چمران» اطلاعات کافی در اختیار افرادی قرار می‌دهد که مشخصاً به سوژه ستاد جنگ‌های نامنظم علاقه مند هستند.