دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: یکهزار و 400 میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوع از یک فروند شناور توقیفی در استان بوشهر کشف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتادمین نشست کمیته علمی سازمان ملل متحد در مورد اثرات تشعشعات اتمی (UNSCEAR) با حضور نمایندگان ایران در وین برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در واکنش به طرح اصلاح قانون انتخابات، گفت: دغدغه آقای خاتمی دغدغه بنده و همه دلسوزان نظام است که ما از دو رکن اسلامیت و جمهوریت نظام باید حفظ کنیم. دزدی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها اسلامیت نظام را نشانه رفته است و این عملکردها جمهوریت نظام را از بین می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مأموران پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی نفس‌گیر سارق خودرو را که با حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، متوقف و دستگیر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدتی قبل خبر قطار 140 متری در متروی تهران توجه‌ها را به خود جلب کرد، موضوعی که سبب نقد رئیس سابق شورای شهر پایتخت از زاکانی شد، محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین این اقدام شهرداری را عوام‌فریبی خواند، توضیحات او را ببینید. / منبع خبرآنلاین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، استقلال را در پی شکایت ستاره پیشین آبی‌ها محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه طی شبانه‌روز گذشته در خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت 29 نفر شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تعداد زندانیان مرتبط با چک در سال 1396 روزانه بالغ بر 10 نفر بود اما پس از اجرایی شدن قانون جدید چک با کاهش بیش از 96 درصدی در دوماهه ابتدایی سال جاری به هر سه روز یک نفر رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان به خاطر این که مانع ازدواج مجدد همسرش شد توسط مردم روستا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سه ماه اول امسال، شورای صدور مجوز تولید ساترا با برگزاری 11 جلسه، تعداد 40 طرح سریال، 8 فیلمنامه سریال و 5 طرح برنامه تلویزیونی را بررسی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برنامه‌هایی برای ارتقا بیشتر وزارت دفاع تدارک دیده‌ایم، گفت: رصد تحولات فناورانه و واکاوی آینده عرصه‌های دفاعی - امنیتی در جنگ‌های ترکیبی مهمترین بخش این برنامه‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت ثبت‌نام سهام عدالت، واریز سود سهام عدالت و واگذاری سهام عدالت جاماندگان و متوفیان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.