دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرشاد عسکری زاده، با عنوان این مطلب که میلیون‌ها نفر در دنیا کاهش بینایی ناشی از بیماری‌های قرنیه دارند، افزود: هنگامی که قرنیه دچار کدورت شدید و یا نازکی شدید باشد، این بیماران تحت عمل جراحی پیوند قرنیه به روش‌های مختلف قرار می‌گیرند. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: در حال حاضر پیوند قرنیه یک عمل جراحی بسیار تهاجمی و همچنین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی درباره‌ی خط زدن عبارت «خاتمه جنگ» توسط امام خمینی از جمله‌ی خود، گفت: الآن می‌فهمیم که ارزیابی امام خمینی بعد از فتح خرمشهر منصفانه بوده ولی شاید اگر اصرار می‌کردند بهتر بود؛ و به هر حال اصرار نکردند و پذیرفتند که جنگ ادامه پیدا کند. اما مهم شهامت و موضع اخلاقی ایشان است که مسئولیت همین موضعشان را پذیرفتند و هیچ گاه سرکوفت به آقای هاشمی یا دیگران نزدند....

وب‌گاه فرارو

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به رشد جمعیت در استان تهران، ظرفیت تامین آب شرب، بهداشتی و صنعتی محدود است و برای حتی یک نفر بیشتر از جمعیت کنونی تهران، امکان تامین آب وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اصلاح قانون انتخابات مجلس که بیشتر جنبه تناسبی شدن آن در رسانه‌ها مطرح می‌شود، در مجلس دهم و یازدهم به طور جدی تر دنبال شد. اما در نهایت بالاخره پس از گذشت پنج سال، تناسبی شدن انتخابات در تهران در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. طرحی که با موافقت شورای نگهبان نیز رو به رو شد اما در نهایت مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را مخالف سیاست‌های کلی نظام دانست. پیش تر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اقتدار دفاعی کشور و پیشرفت های خیره کننده وزارت دفاع در حوزه فناوری و تولید انواع تجهیزات دفاعی ناشی از پیروی از الزامات تمدن سازی مبتنی بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: 75 درصد از آب شرب تهران از 5 سد اصلی تامین می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشنواره جهانی دانشجو (Student World Impact Film Festival) از فیلم «بی تاب» ساخته مهران احمدی تقدیر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل از جنوب تهران به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور از سوی پلیس صادر شود./ عصر ایران

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت:«حجت الاسلام آشتیانی» علاوه بر نمایندگی مردم قم در مجلس و عضویت در جامعه مدرسین، از همکاران اصلی ما در تحقیق و تألیف تفسیر نمونه بود که گویای فضل و دانش اوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلاح‌ورزی: خبرگزاری رسمی دولت هک شده یا بازیچه افراد قرار گرفته است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فرش و تابلو فرش سنندج می‌گوید: کشورهایی مانند چین، افغانستان و هندوستان فرش‌های ایرانی را با برند ایرانی به ایران صادر می‌کنند و کسی هم جلوی این کار را نمی‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدیدترین کنسرت امین بانی در شرایطی 20 تیرماه در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود که این خواننده آخرین اجرای خود را در تاریخ 17 اسفند 1400 در برج میلاد روی صحنه برده بود.

خبرگزاری ایرنا

شمیرانات - ایرنا - بیش از 23 هزار تن آسفالت طی فصل بهار در معابر منطقه یک شهرداری تهران پخش و استفاده شده‌است.

وب‌گاه گسترش

یک ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان درح والی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت برق عراق اعلام کرد که تمام بدهی های گازی ایران به مبلغ 11 تریلیون دینار را پرداخت کرده است.