دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه 7 تیرماه مصادف با عرفه از ساعت 9 صبح تا 19 و روز پنجشنبه 8 تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت 4 صبح تا 15 عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان ضمن تشریح محورهای سفر وزیر ورزش به باکو برای حضور در اجلاس یونسکو، تاکید کرد در حال حاضر نقش ایران در حکمرانی جهانی در ورزش مطلوب ما نیست و به دنبال استیفای حق واقعی خود هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب درباره موضوع حرام و خلاف شرع بودن طرح یکپارچه فروش خودرو توضیح داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی طارمی و 3 لژیونر فوتبال کشورمان واکنش جالبی به پیشنهاد امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ایران داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

گه گاه سوژه‌هایی در این خصوص در فضای مجازی وایرال می‌شود اما خلاقیت این استاد دانشگاه در برگزاری امتحان بسیار جالب بود

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 5 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی با 167 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 206 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. همچنین نمایندگان با 172 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضر در جلسه با اصل...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سازمان منافقین کارنامه سیاه و ثابت شده‌ای دارد و مدت‌ها در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا و اروپا بوده است، ولی در مقطعی با رویکرد سیاسی کاملا سؤال برانگیز از فهرست سیاه خارج کردند و در عین حال ماهیت تروریستی این سازمان بر کسی پنهان نیست. این سازمان با این ماهیت در هر کجا قرار بگیرد می‌تواند برای میزبانان محل خطر و تهدید باشد.

وب‌گاه فرارو

اصغری، کارشناسی هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: کمترین دمای هوای تهران 22 درجه بود. کمترین دمای هوای اردبیل به عنوان خنک‌ترین شهر هم به 4 درجه رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردکانی گفت: در فصول گرم سال میزان استفاده از اب‌های سطحی 60 درصد و استفاده از آب‌های زیرزمینی 40 درصد خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کلیات لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی در نشست علنی امروز - پنجم تیرماه - مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

وب‌گاه فرارو

در این شماره بخشی از تاریخچه محله زرگنده را از لابه لای برگ‌های کتاب طهران قدیم، اسناد تاریخی، گفتگو با اهالی و تحقیقات دکتر هوشنگ مهراندیش تاریخ‌شناس و استاد دانشگاه تهران تهیه کرده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش «نذر قربانی» در استان تهران و روش‌های مشارکت‌های مردم را در این پویش به مناسبت عید سعید قربان اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای از اتفاق پیش آمده در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ عذرخواهی کرد.

وب‌گاه فرارو

متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود 4 روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روانگردان همزمان با پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در بیرجند امحا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد.