دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از حذف بیش از 1000 کد رشته جدید دانشگاهی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سواری پژو از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل از ارتفاع پنج متری به رمپ زیرگذر بزرگراه شهید بابایی سقوط کرده و بر روی سقف متوقف شد. هر شش مصدوم که آسیب‌دیدگی برخی از آنان شدید هم بود، برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقر طاهری نیا درمورد ساختار ستادی کنگره ملی آموزش هدفمند مهارتی و نیاز محور که صبح امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: وزیر علوم رئیس کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور است و 18 نشست علمی به عنوان پیش نشست برگزار شد. رئیس مجمع پژوهشگاه‌های کشور در ادامه به دلایل برگزاری این کنگره اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با روند مذاکرات پایبند به میز مذاکره بوده است برای این که بتوانیم حقوق ملت ایران را تامین کنیم. ما این موضوع را در چارچوب سیاست‌های تعیین شده دنبال می کنیم.

خبرگزاری مهر

زاهدان - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از آغاز فصل جدید تخم گذاری لاک پشت‌های سبز دریایی در سواحل مکران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس با کلیات و جزئیات لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایلکای گوندوگان هافبک پرافتخار سیتیزن‌ها رسما به بارسلونا پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال که به تازگی جواد نکونام را به عنوان سرمربی منصوب کرده، به دنبال تقویت تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و سوم است و به همین خاطر دو بازیکن خارجی را مدنظر قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج انواع مسمومیت‌ها در شهرها و استان‌های مختلف رو به افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان طراحی گرافیکی در بخش‌های دیوارنگاره‌ها، یادمان‌ها و تابلوهای شهدا با موضوع «ایثار و شهادت» با هدف تاثیرگذاری در مخاطبین و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی مجلس افزایش سقف وام ودیعه مسکن به 200 میلیون تومان را تصویب کرده که در سامانه ثبت‌نام همچنان سقف وام مذکور 100 میلیون تومان است و مشخص نیست وام جدید در سال جاری پرداخت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهدی طارمی ستاره تیم فوتبال پورتو به پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هافبک ایرانی فصل قبل شباب الاهلی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هوش مصنوعی به عنوان انقلاب جدید نظیر انقلاب صنعتی و ارتباطی، مقوله‌ای با تاثیرات و دامنه بالای تأثیرگذاری در تمام حوزه‌های بشری است.