دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه 55 آنلاین

شاید اصولگرایان در سال‌های اخیر در مقابل اظهارات بخشی از جریان اصلاحات در قبال مساله حجاب و قانون‌نویسی برای آن، سعی کردند تا رویکرد‌های جریان خط امام در مورد مساله حجاب در دهه 60 را بازخوانی کنند تا شاید تقسیم دیدگاه‌های این حوزه سهم اصولگرایان را کاهش دهد، اما خروجی این راهبرد سیاسی شاید به ضرر اصلاح‌طلبان باشد، اما نفعی در افزایش وزن و تاثیر ارایه اصولگرایان در این زمینه ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارائه 281 هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه، مدینه و مشاعر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سیده رزا پورسید روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با تایید خبر فوت 2 نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی، افزود: این 2 نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: بسته درسی مهارتی اشتغال‌پذیری یا «کارآمادگی» با هدف توجه به تدوین برنامه‌های درسی با مهارت‌های شغلی مورد نیاز ارائه می شود.

خبرگزاری مهر

طرح پژوهشی «شناسایی، گردآوری و مستندسازی داده‌های 10 گونه زبانی در خطر استان سیستان و بلوچستان» انجام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر اتحادیه مشاوران املاک از شناسایی 950 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: برای برخورد قانونی، اسامی این واحدها به اداره اماکن اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واحد حسابرسی داخلی در صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد و راه اندازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: یازده مکان عرضه دام در شهر کرمانشاه به مناسبت عید قربان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

صحبت از غذا و خوراکی‌های ایرانی همیشه جذاب است و اینکه کدام یک از آنها پرطرفدارتر است همیشه جای بحث دارد. بسیاری از افراد تعصب خاصی بر روی برخی از غذاها دارند اما در این میان برخی از غذاها هستند که در میان تعداد زیادی از افراد محبوب هستند. برخی از این غذاها محلی هستند و در شهر یا استان خاصی پخته و سرو می‌شوند و برخی از آنها مانند قورمه سبزی، دیزی و غیره در همه شهرها طرفدار دارند. ما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار تهران رشد محدودی را ثبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، استقلال را در پی شکایت ستاره پیشین آبی‌ها محکوم کرد.

وب‌گاه الف

علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی تیم شادکام مشهد در جریان درگیری بازیکنان این تیم با بازیکنان تیم شریعت نوین، به «محسن بخشنده»، عکاس روزنامه شهرآرا حمله میکند و با مشت او را میزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح امروز در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با سواری سمند در محور سلماس ارومیه، سه راهی مغول متاسفانه 5 نفر فوت شده و یک نفر مصدوم گردید.

خبرگزاری مهر

خیلی از مربیانی که فصل گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بیشتر یک مربی ناکام بودند، از تیمی به تیم دیگر منتقل شده‌اند و هیچ مربی جدیدی وارد چرخه لیگ برتر نشده است.

وب‌گاه فرارو

هرگوشه بافت تاریخی شمال تهران قدیم که تنها در سعدآباد از روزگار قاجار دست‌نخورده باقی مانده، خاطره‌ای از تاریخ معاصر ایران در دل دارد. این همه برای ساکنان تهران که تهران را ندیده‌اند، غنیمت است. سعدآباد دوران قاجار هشت هکتار بود، اما رضاخان بسیاری از باغ‌های گلاب‌دره و ولنجک را خرید و به آن اضافه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اکنون شرایط تامین آب در شهر تهران پایدار است و هیچ مشکلی در تامین نداریم.