دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای اخیر واگنرها چه فرصت‌ها و محدودیت‌هایی را برای کرملین ایجاد خواهد کرد؟

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - «خیرالله رشیدی» مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران با اشاره به اینکه تبدیل کلمه موظفی به داوطلب در کارت ایثارگری و اعمال حق مناطق جنگی در احکام بازنشستگان ایثارگر، 2 مطالبه اصلی و اساسی جامعه ایثارگران استان کرمانشاه است، گفت: از همه متولیان و دست‌اندرکاران تقاضا داریم نسبت به احقاق حقوق این قشر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از آمادگی این تیم برای حضور در رقابت جهانی 2023 بلگراد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بی وقفه و شبانه روز برای عقب نگهداشتن، شکست دادن، ایجاد تفرقه در ایران اسلامی نقشه می کشند ولی ما با آگاهی، نقشه های آنان را به هم می ریزیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس در کنایه به اجرائیات ضعیف در حوزه مسکن گفته است: برخی مسئولان امر یک وزارتخانه با خطای یک میلیونی درباره مسکن صحبت می‌کنند!

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - یوزپلنگ، به عنوان سریع‌ترین گونه جانوری بر روی کره خاکی با خط سیاه روی صورت و خال‌های سیاه پررنگ روی پوستش، اکنون ایران و بخش‌هایی از استان سمنان را خانه امن خود یافته و استان سمنان برای حفظ امنیت و پویایی جمعیت این گونه در زیستگاه دورخیز بلندی کرده که نیازمند همگرایی بخش‌های مختلف و نگاه ملی ویژه است.

وب‌گاه عصر ایران

این 2 نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند. مشروبات الکی به شدت روی سلامت اثر دارد و تأکید می‌نماییم که سلامت خود را به مخاطره نیندازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: برای نظام‌مند کردن مراکز داده کشور به پنج «مرکز داده» گواهینامه ارزیابی و رتبه‌بندی اعطا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

3 پسر که دختران 13 و 15 ساله را به دام شیطانی انداخته و آزار داده‌اند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درحالی که با اجرای طرح سامانه یکپارچه نوبت دهی، در عمل شفافیت لازم برای مدیریت تقاضا در حوزه خودرو فراهم آمده است، این روزها عده‌ای در تلاشند با فضاسازی رسانه‌ای این سامانه را ناکارآمد جلوه دهند و بار دیگر زمینه را برای عرضه خودرو در بورس با بازگشت به گذشته و اجرای قرعه‌کشی فراهم کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصولگرای جوان در این باره نوشت: اخیراً شهرداری تهران بنرهایی با تصویر شهید بهشتی همراه با نظرات این فقیه و عالم اسلامی و انقلابی درباره حجاب در سطح پایتخت نصب کرده است. همین اقدام شهرداری تبدیل به یکی از موضوعات اصلی مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بانه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری 40 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان آسفالت می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: به واسطه اهمیت موضوع مواد مخدر در جهان، روزی را با عنوان روز مبارزه با مواد مخدر قرار دادند. یعنی اینکه این موضوع، یک مسئله جهانی است نه منطقه ای. امروز با موضوع مواد مخدر رو به رو هستیم که اژد‌های چند سر مافیاست و من از تمامی افرادی که برای مبارزه...