دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، صبح امروز از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد و گفت: با واریز این مقدار، تاکنون 50 هزار و 569 میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب به گندمکاران پرداخت شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه الرای قطر مدعی شد که محمد حسین کنعانی‌زادگان باوجود جدایی از الاهلی به بازگشت به ایران فکر نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی کشور گفت: افزایش تحریم‌ها بر مبارزه با مواد مخدر نیز سایه افکنده است، اما به تحریم‌کنندگان جمهوری اسلامی هشدار می‌دهیم که تحریم در حوزه موادمخدر ناهوشمندانه‌ترین تحریم است زیرا تحریم ایران به کاهش امنیت جهان خواهد انجامید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توبیاس بیلستروم وزیر خارجه سوئد مدعی شد: بسته تحریمی جدید برای این است که ما نشان دهیم نقض حقوق بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا درک می‌شود و برای کمک به اوضاع تلاش خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تارنمای راشا تودی در نوشتاری با اشاره به تلاش های ناکام چند سال اخیر واشنگتن در افزایش فشارها بر ایران نوشت که ایران در حال پیروزی است و برای حفظ حکومت خود نیازی به بمب اتم ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرعبدالهیان بعد از شرکت در کنسرت خواننده معروف نوشت: به سهم خود از ایشان (علیرضا قربانی) و هنرمندان همراهش تقدیر و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تست موفقیت آمیز میدانی دستگاه جریان سنج چندفازی ساخت داخل در میدان نفتی آزادگان شدند.

خبرگزاری میزان

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و با ذکاوت در کنار تجهیزات بومی و به‌روز در اوج بالندگی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه رشته‌های دانشگاهی باید مطابق با تغییرات اقلیم آموزشی در سطح دنیا و حتی کشور خودمان روزآمد شده و بازبینی شوند، گفت: با این رویکرد، امسال (سال تحصیلی 1403- 1402) بیش از هزار رشته‌محل که متقاضی نداشتند، از فهرست رشته‌های دانشگاهی حذف شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: پنج وزارتخانه در شهر تهران نسبت به سال گذشته آب بیشتری مصرف کرده‌اند که اگر به این رفتار ادامه دهند مشمول قطع آب خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حمیدیه موزه مردم شناسی این شهرستان را یک ظرفیت مطلوب در حوزه میراث و گردشگری دانست و بر ضرورت رفع چالش‌های پیشرو به منظور حفظ و نگهداشت این موزه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش و تابلو فرش کرمانشاه با حضور 8 استان از سراسر کشور آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای برهم زدن "امنیت" برنامه دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.