دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه 55 آنلاین

با آغاز انتقال زائران اهل سنت از شهر مکه به سمت منا، مناسک حج رسما آغاز شد. مقامات عربستان با اشاره به جمعیتی که پس از سه سال محدودیت در مکه گردهم خواهند آمد، گفته‌اند «امسال شاهد بزرگترین حج تاریخ خواهیم بود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد شیطان صفت که در اقدامی هولناک زن تهرانی را هدف نیت شوم خود قرار داده بود اعدام شد اما همدستش همچنان فراری و پلیس برای دستگیری این مجرم فراری از مردم کمک خواست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در کنگره آموزشی مهارتی و نیاز محور که امروز در دانشگاه تهران برگزارشد، گفت در برنامه توسعه هفتم موفق شدیم حکم خوبی را برای توسعه آموزش مهارتی و نیاز محورپیش بینی کنیم. چرا می‌گوییم که کار خوبی انجام شده به این دلیل که آموزش مهارتی نیاز به یک عزم فرابخشی دارد. دانشجویان باید در میدان عمل حضور پیدا کنند و در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تدوین برنامه جامع پنج ساله گفت: این برنامه شامل مواردی از جمله افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی، نوسازی اسکله‌های صادراتی، ارتقای ناوگان دریایی و... است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی، به همت اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شهرداری تهران گفت: اگر می‌خواهیم مساله بافت فرسوده را در میان مدت و بلند مدت حل کنیم راهی جز تسهیل شرایط ساخت و ساز نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شهرداری تهران گفت: وضعیت ساختمان های ناایمن را بدون هیاهو و آزردن شهروندان پیگیری می کنیم، اما قرار نیست پیگیری های خود را با هیاهو و از طریق رسانه ها انجام دهیم؛ در عین حال نظارت رسانه ها را به جان می‌خریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ابرنا - قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جمهوری اسلامی ایران از سال 2006 میلادی به کنوانسیون پاسداری از میراث ناملموس پیوسته است و یکی از فعالترین کشورهای جهان در اجرای این کنوانسیون به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزش شدید باد و گرد و خاک در شرق کشور سبب مرگ یک نفر از هموطنانمان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصری گفت: نمی توانیم به بهانه اینکه قرار است چند سال دیگر در تولید محصولی خودکفا شویم، سفره مردم را معطل نگه داریم.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - شهردار اراک گفت: 50 میلیارد ریال برای مرمت بازار تاریخی این شهر اختصاص یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عده ای از معامله گران دلار با اشاره به تعطیلی بازار های همسایه به واسطه عید قربان باور دارند که بازار ارز تهران جان زیادی برای صعود معنادا ندارد و احتمالا در یک محدوده خاص نوسان را تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» در تیرماه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر و پولشویی را اولویت ستاد عنوان کرد و گفت: در این راستا شاهد ضربه 25 هزار میلیارد تومانی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان بودیم که افزایش 49 درصدی داشت.