دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند تا سهام سرمایه در دور ششم بانک توسعه اسلامی را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طیفی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی کوشیدند در هنگامه تحولات روسیه که نگاه میلیون‌ها نفر را به خود دوخته بود، دغدغه‌مندی‌شان از اوضاع منافقین را تازه نگاه دارند. طیفی نیز مانند سلطنت‌طلب‌ها فرصت را برای حمله به تروریست‌های مجاهدین خلق مغتنم دانستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: اکنون دیگر طرح‌های تکنوکراتیک جوابگوی مسائل پیچیده شهر‌هایی مثل تهران نیست و باید پذیرفت که عمر طرح‌های جامع و تفصیلی تمام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید و تصمیم‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تعیین تکلیف قیمت گندم، پرداخت وام و معوقات گندکاران اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پژوهشگران یک شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به تولید داروی کمکی برای درمان آسم کودکان شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری «تاس»، در اقدامی دیرهنگام و در حالی که تلاش برای شورش مسلحانه در روسیه توسط شرکت نظامی خصوصی "واگنر" (Wagner PMC) پایان یافته، فرحان حق، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل شب گذشته، یکشنبه، اعلام کرد که آنتونیو گوترش، با نگرانی تحولات روسیه را دنبال می‌کند و خواستار خودداری از افزایش تنش‌ها در این کشور شده است. حق گفت: «دبیرکل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه اقتصادی «فرصت»، با محویریت پیش برد اهداف سیاسی و اقتصادی ایران با استفاده از ظرفیت های اقلیمی و پتانسیل های مغفول مانده روانه آنتن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس توضیحات دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب، استناد برخی رسانه‌ها به یک استفتاء و ربط دادن آن به سامانه یکپارچه فروش خودرو، ناشی از عدم احاطه به مباحث فقهی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با هدف پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به رشته‌های هنری، این نهاد در 26 رشته هنری هنرجو می پذیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته می‌گوید: تعریف نباشد اما من و مهدی طارمی خیلی هماهنگ هستیم و چشم‌بسته یکدیگر را پیدا می‌کنیم. می‌توانستیم با زوج پرسپولیسی اروپا را بترکانیم اما قسمت نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان شیلات ایران اعلام کرد: با پیگیری این فرآیند صدور مجوزهای صیادی با هماهنگی کارشناسان درگاه ملی صدور مجوزهای وزارت اقتصاد در مسیری متناسب با چارچوب‌های ذخایر محدود آبزیان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا گفت: مذاکرات جدی و صریحی بین باقری و طرف‌های اروپایی برگزار شده است؛ باید ببینیم طرف مقابل آمادگی اصلاح رفتار خود را دارد یا خیر؟

وب‌گاه ورزش سه

انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت 5 میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران در خرداد ماه 1402 بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بیش از 600 بار لرزید.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 تیر) در ارتفاعات شمالی هرمزگان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.