دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای رقابت و پیامدهای تصمیمات آن در حوزه قیمت‌گذاری خودروها به یکی از چالش‌های مهم صنایع خودروسازی ایران بدل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بانک دی از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات به ایثارگران حقوق‌بگیر از بنیاد شهید خبر داد و گفت: ایثارگرانی که حقوق‌بگیر بنیاد هستند و بنیاد می‌تواند گواهی کسر از حقوق برای آنها صادر کند، می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات خرد که از سال گذشته ابلاغ شده و بدون ضامن پرداخت می‌شود، دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین سالن تیراندازی روستایی عشایری کشور در روستای «نسوز» شهرری به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_ رییس فدراسیون بسکتبال گفت: موارد مرتبط با نقل و انتقالات و بی‌نظمی در مسائل مالی یکی از معضلات لیگ بسکتبال در این سال‌ها بوده و اگر همه چیز شفاف نباشد، این موارد حل نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین باقری، رئیس موسسه «اقبال» و دکتر رضا محمد، رئیس موسسه «تحقیقات سیاسی» اسلام‌آباد این تفاهم نامه را در سالن همایش این موسسه امضاء کردند. احسان خزائی، رایزن فرهنگی و هادی گلریز، مسئول رسانه و روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست حضور یافتند. دو موسسه مطالعاتی در حوزه تحقیقات، سیاسی، دفاعی و آکادمیک همچنین تبادلات محققان...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 12 نمایش در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌های خارجی از پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان به ستاره برزیلی خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرآیند فشار و تهدید اساتید جوان پایان ندارد. این بار این فرآیند گریبان آرمین امیر را گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح پیش فروش محصولات شرکت سایپا اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خدمات جدید انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به همراه ویژگی امکان دریافت فایل PDF نسخه الکترونیک به برنامه کاربردی (اپلیکیشن) تلفن همراه «تأمین من» در دو نسخه Android و PWA افزوده و نسخه جدید این برنامه برای بهره‌برداری عموم کاربران منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست این کمیسیون با وزیر صمت گفت: به‌زودی گزارش اعمال ماده 234 آیین‌نامه داخلی خانه ملت برای انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نهایی می شود.