دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: باید سرفصل‌های دروس براساس آموزش مهارتی تغییر کند، راهی نداریم جز اینکه اشتغال‌پذیری فارغ التحصیلان را بالا ببریم.

خبرگزاری مهر

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و با ذکاوت در کنار تجهیزات بومی و به‌روز، در اوج بالندگی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران در ارتباط با تغییرات احتمالی در بدنه شهرداری و در بازه اتمام مسئولیت احکام در شهرداری تهران توضیح داد.

وب‌گاه عصر ایران

2 نفر از مسمومان الکلی بدحال بوده و تنفس مصنوعی دریافت می‌کنند. دردهای شکمی، سردرد، تاری دید، تهوع، استفراغ و در مواردی هم تب از علایم مسمومیت با الکل متانول است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک پژوهشگر علوم تربیتی با بیان روایتی از امام باقر (ع) گفت: گفتمان توحیدی با اقتداء به سبک زندگی ائمه معصومین (ع) بوجود می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - راه‌اندازی قطار مسافری خاش به زاهدان با هدف کاهش بار ترافیکی، تضمین سفری ایمن و کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر مهم ارتباطی سیستان و بلوچستان یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در توسعه این استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - واردات داروهای ضروری و تجهیزات مصرفی پزشکی که فاقد مشابه تولید داخل هستند از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند و نرخ مالیاتی برخی کالاهای اساسی نیز به یک درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به مناسبت سالروز تولد زنده‌یاد همایون خرم، قطعه «سرگشته» که یکی از معروفترین آثار این آهنگساز بزرگ است، در برنامه «دورها آوایی‌ست» مرور خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ساعت کار جایگاه های عرضه بهداشتی دام زنده در روزهای عرفه و عید سعید قربان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

اتفاقات اخیر، آغاز یک زندگی ذلالت بار برای منافقینی است که بیش از چهل سال، دست به کشتار وحشیانه ملت عزیز ایران زده‌اند. اینجا نقطه پایان حیات ظلم کنندگان به مردم مظلوم و مقتدر ایران اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصری در پاسخ به تذکر نمایندگان در خصوص کاهش مالیات بر ارزش افزوده برنج گفت: قرار نیست با این لایحه مجوز واردات به دولت داده شود.

خبرگزاری مهر

انتقاداتی که ورزشکاران رشته‌های غیرفوتبالی به مسئولان ورزش کشور دارند این بار با اهدا هدیه کارت 5 میلیون تومانی به بانوی قهرمان در تکواندو وارد مرحله تازه ای شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان پلیس آگاهی در خیابان فداییان اسلام در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید مشکی رنگ تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان می‌داد، خودروی پراید...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور دستور امحا بیش از 64 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در بیرجند را صادر کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت رجانیوز در خبری مدعی انجام یک نظر سنجی درباره حجاب در تهران شده است.