دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در هرمزگان به 30 نفر در شهرستان‌های حاجی آباد و بندرعباس افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات‌آنلاین نوشت: وزش شدید باد و گرد و خاک در شرق کشور سبب مرگ یک نفر از هموطنانمان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در آموزش‌وپرورش لرستان اشاره کرد و تصریح کرد: این قرارگاه با تمام امکانات و تجهیزات به دنبال اجرای عدالت آموزشی و تربیتی در مناطق کمتر برخوردار استان است.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اهداف پنج گانه پیش‌بینی شده برای این تیم گفت: کسب سهمیه پارالمپیک آخرین هدف است اما نیاز به تمهیدات ویژه‌تری داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فرودگاه رامسر به دلیل نداشتن زیرساخت‌های لازم و همچنین عدم دریافت گواهینامه بین‌المللی فاقد شرایط برقراری پروازهای بین‌المللی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمار مسمومان با الکل متانول در هرمزگان به 30 نفر در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرعباس افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حسن تفتیان» در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی شهر سرجی فرانسه موفق شد در جایگاه نخست ماده 100 متر قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صنعت نفت در دولت سیزدهم با تکیه بر توان ایرانی و افزایش ظرفیت تولید توانسته رکورد صادرات نفت را از زمان خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها به ثبت برساند؛ موضوعی که افزون بر نشان دادن اقتدار ایران، می‌تواند توسعه همه‌جانبه صنعت نفت را به‌دنبال داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ ایرانی نوشت: فتحعلی شاه پس از عهدنامه گلستان در نتیجه بی اطلاعی و خوش باوری تصور می کرد خواهد توانست با ملایمت و دوستی روس‌ها را حاضر به استرداد فتوحاتشان در قفقاز بنماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک ماه سرگردانی در اتوبوس‌های سراسر شهر تهران؛ برای فرار از مجازات قتل پدر فایده نداشت! مهران فکرش را هم نمی‌کرد که یک روز در حال پرسه زدن در میان اتوبوس‌ها به دام بیفتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی علمی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: باید ناترازی‌های موجود در حوزه اقتصاد و فرهنگ سامان داده و ساختار‌های موفق بومی تقویت شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند نزولی سکه در معاملات پشت خطی زیاد شد و فشار فروش بیشتر شد تا جایی که فلز زرد رنگ داخلی از مرز حمایتی 28میلیون و 800 هزار تومان هم پایین آمد و برروی 28 میلیون و 600 هزار تومن قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تاکید ما آن است که طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات امسال برسد و اگر روی موضوعی تناسبی شدن اصرار کنیم، زمان‌بر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

میثم مجیدی چند ماه پس از خداحافظی از مستطیل سبز، در کسوتی جدید به دنیای فوتبال بازگشته است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین زمین 30 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: منتظر تایید نهایی شورای عالی شهرسازی کشور برای شروع این طرح‌ها هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تطبیق آموزش عالی با تغییرات اقلیم جهانی را ضروری دانست و گفت: آموزش‌های جدید و علوم نوپدید را باید در حد توان بومی کنیم و خود را با آن وفق دهیم، در غیر این صورت از گردونه اثرگذاری ملی و فراملی حذف می شویم.