دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری نوشت: یک ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان درح والی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد.

خبرگزاری مهر

تبریز - پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور به همراه یک دستیار قبلی و 3 دستیار جدیدش وارد تبریز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در هرمزگان به 30 نفر در شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرعباس افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان در مورد پروژه‌های جهاد آبرسانی، اظهار داشت: پروژه جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های بزرگ کشور در حوزه آبرسانی به مناطق محروم است که نشان می‌دهد در کشور ما اگر کارهای مهندسی و جهادی با یکدیگر ترکیب شود، یک ظرفیت عظیم برای اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ در کشور ایجاد می‌شود. وزیر نیرو افزود: پروژه جهاد آبرسانی در 31 استان و در اغلب شهرستان‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی هفته های اخیر چند تن از اعضای شورای عالی کار طی نامه ای خطاب به وزیرکار خواستار برگزاری جلسه شورای عالی کار و اصلاح مزد شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هیچ برنامه و اقدامی به‌ویژه در حوزه محیط زیست بدون مشارکت و همراهی مردم توفیق چندانی به دست نخواهد آورد و باید بسترهای مشارکت مردمی در عرصه محیط زیست فراهم شود.

خبرگزاری مهر

فراخوان هفتمین دوره جایزه و نشان ابوالحسن نجفی توسط مرکز فرهنگی شهر کتاب منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیر اتحادیه مشاوران املاک از شناسایی 950 بنگاه املاک غیرمجاز در شهر تهران خبر داد و گفت: برای برخورد قانونی، اسامی این واحدها به اداره اماکن اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسن روح‌الامین همزمان با شب شهادت حضرت امام محمدباقر علیه السلام، یک تابلوی نقاشی با موضوع ایشان را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاظم نظری در پیامی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی را حامل سنت‌ها، باور‌ها و پیام‌هایی از هویت فرهنگی ایران زمین معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم ایام مسلمیه و شهادت امام محمدباقر (ع) با حضور هیأت‌های عزاداری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیدواریم که مسئولین افعانستان دقت کنند تا دوباره از این حوادث مرزی که به هیچ وجه ما دوست نداریم، پیش نیاید. امیدواریم این‌گونه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ورود دروس عمومی سال آینده 50 درصد نمره معلمان در کنکور اثرگذار خواهد بود.

خبرگزاری مهر

کتاب «فهم زمانه» نوشته یعقوب توکلی درباره زندگی شهید عبدالحمید دیالمه توسط شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه فرارو

شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد 116 قرار گرفته و به این ترتیب هوای تهران برای گروه‌های حساس آلوده محسوب می‌شود.