دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

نمایشگاه الکامپ یکشنبه 4 تیرماه فعالیت خود را با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کرد. در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) از میان شرکتهای حاضر، 50 شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین ترین برنامه ها، تولیدات و...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: روز هفتم تیرماه سال 1401نزدیکان پسر جوانی به نام احسان، پس از 4شبانه روز بی‌خبری از او، قدم در خانه‌اش گذاشتند و با پیکر بی‌جانش مواجه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی به مناسبت نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران - مبارک این رویداد را حامل سنت‌ها، باورها و پیام‌هایی از هویت فرهنگی ایران زمین معرفی کرد و نوشت: در میان شیوه‌های نمایشی و شخصیت‌های عروسکی ایران کهن و آیین‌مدار از جمله «خیمه‌شب بازی»، «دستکشی»، «سایه‌بازی» و... شخصیت «مبارک»، تشخص دیگری دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوان بعد از قتل پدرش و آتش زدن خانه پدری در حالی اتهام خود را انکار کرد که فکرش را هم نمی‌کرد خواهرزاده‌اش صدای او را موقع ارتکاب جنایت ضبط کرده باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس گفت: نمی توانیم به بهانه اینکه قرار است چند سال دیگر در تولید محصولی خودکفا شویم، سفره مردم را معطل نگه داریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات قهرمانی کشور فرود دقت پاراگلایدر به میزبانی بانه از هفتم تیر به مدت سه روز برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در نتیجه 55 هزار و 412 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان طی سه‌ماهه نخست امسال، پرونده تخلفات به ارزش 79 هزار میلیارد ریال تشکیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: گاهی اجرای پروژه‌های نه چندان بزرگ، می‌تواند ضمن کاهش چشمگیر تصادفات بزرگراهی، ضامن حفظ جان شهروندان باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رجانیوز نوشت: در یک نظرسنجی در خرداد ماه از 992 نفر بی‌حجاب در شهر تهران، 68.8 درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. 23.6 درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن پیکر کشاورز مفقود شده در روستای گَوَر از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: این عملیات هلال احمر بیش از پنج ساعت به طول انجامید.

خبرگزاری دانشجو

انارکی محمدی با تاکید بر مشخص شدن هرچه سریعتر هیئت امنای خانه موزه شهید تندگویان، گفت: تعیین تکلیف مطالبات مرمت و نگهداری شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی، تعیین تکلیف بهره بردار پروژه و همچنین تعیین تکلیف ادامه عملیات باززنده سازی و موزه آرایی از دیگر اقدامات لازم در این خصوص به شمار می‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرید ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در اولین روز‌های تابستان امسال حدود حدود سه میلیون هزینه دارد

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از مجموع تعهد ثبت اشتغال در سامانه رصد با ثبت 49 هزار و 741 شغل تا پایان امسال 108 درصد تعهدات خود را محقق کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز مصادف است با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) که پس از 20 سال امامت شیعیان، در هفتم ذی‌الحجه سال 114 در زمان خلافت هشام بن عبدالملک، به دستور وی و توسط حاکم مدینه، ابراهیم بن ولید، مسموم و به شهادت رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی تهران از تامین زمین 30 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: منتظر تایید نهایی شورای عالی شهرسازی کشور برای شروع پروژه‌ها هستیم.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: 14 هزار و 975 مورد درخواست صدور مجوز کسب و کار از ابتدای فعالیت سامانه الکترونیکی تا پایان خردادماه جاری در این استان به ثبت رسید.