دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک بین ایران و افغانستان برای تعیین حق‌آبه هیرمند تشکیل شود تا مشخص شود ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.

خبرگزاری تسنیم

انتظار می‌رود حجم گاز منتقل شده بین ترکمنستان، ایران و آذربایجان تحت قرارداد سه جانبه‌ای که در اواخر 2021 امضا شده، 70 درصد در سال جاری میلادی افزایش یابد، بدین ترتیب آذربایجان گاز کافی برای افزایش صادرات به اروپا و جایگزینی روسیه را خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار ناپایدای شدید فصلی در جنوب و جنوب شرق کشور و احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها از افزایش دمای هوا در نیمه شمالی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب کشور و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین افزایش دما در نوار شمالی ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره زن مجهول الهویه ای دارند که جسد وی در کنار گذر شمالی مشهد کشف شده است، با پلیس تماس بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان درح والی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ایران حاضر به تهاتر پولهای بلوکه شده خود در سریلانکا با چای شده. بر همین اساس هم برخی اعلام کردند که ایران توانایی دسترسی به منابع با کیفیت خود در خارج را ندارد. اما آیا ایران واقعا مجبور به تهاتر شده؟

وب‌گاه فرارو

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از 5 میلیون تا 48 میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه 70 تا 100 میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با بیان اینکه به دنبال عملکرد مناسب پروژه جهاد آبرسانی تعداد روستاهای هدف از 10 هزار روستا به 16 هزار روستا افزایش یافت، گفت: در حال حاضر عملیات آبرسانی به 3 هزار روستا به اتمام رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر 1360 در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد، ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: روایت صادقانه پیشرفت، رسالت مهم همه رسانه‌هاست و تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نیز یک هدف مشترک در راستای منافع ملت است.

خبرگزاری مهر

سمنان - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر و اخطارهای نمایندگان استان های شمالی در خصوص کاهش مالیات بر ارزش افزوده برنج گفت: قرار نیست با این لایحه مجوز واردات به دولت داده شود.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل بیمه تامین اجتماعی ایلام با اشاره به پرداخت تعهدات تامین اجتماعی برای مستمری بگیران، گفت: یک هزار و 506 میلیارد تومان سال گذشته به مستمری بگیران تامین اجتماعی ایلام پرداخت شده است.

وب‌گاه الف

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسمومان با الکل متانول در هرمزگان به 30 نفر در شهرستان‌های حاجی آباد و بندرعباس افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور قالیباف گفت: یا خبر ندارید وضع اینترنت چیست یا خبردارید و این گونه سخن می گویید. در هر دو صروت وای بر مردم و کسب و کارهای اینترنتی!