دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: ساختن فیلم درباره زنان، نیاز به شناخت درباره آن‌ها دارد و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. این ربطی به زن و مرد هم ندارد و ما کارگردانان زنی داریم که تصویر مناسبی از زنان در آثار خود ارائه نکرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: اگر طرح اصلاح قانون انتخابات نهایی و به قانون تبدیل شود، از 16 مرداد ثبت نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در روز عید قربان 850 جایگاه ثابت و 966 اکیپ سیار آماده خدمت رسانی به شهروندان برای ذبح بهداشتی دام اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مهمترین رسالت قوه قضائیه احیای حقوق عامه است، گفت: تحول با مردم باوری در پرتو خدا باوری محقق می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: براساس تفاهم‌نامه همکاری با ثبت احوال استان پوشش موالید در برنامه غربالگری شنوایی نوزادان را به 100 درصد رساندیم و از این حیث رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب کشور و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین افزایش دما در نوار شمالی ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری بندر بوشهر گفت: آتش نشانان این سازمان با حضور به موقع خود بانوی 70 ساله را از عمق چاه 18 متری نجات دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو گفت: در حال حاضر عملیات آبرسانی به 3 هزار روستا به اتمام رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

بنری در تبریز با نوشته‌های عجیب برای تبلیغ فرزند‌آوری در فضای مجازی دست به دست می شود./ اعتماد

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن اسلامی درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات تناسبی در تهران، اظهار کرد: نمایندگان مجلس ابتدا در نظر داشتند انتخابات تناسبی را در حوزه‌های دارای 4 کرسی به بالاتر برگزار کنند ولی در صحن رای نیارود اما برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران رای آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با استقبال رسمی وزیر ورزش کشور آذربایجان وارد باکو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: طیف تندرو مدعی اصلاح‌طلبی که در فتنه 88 از غرب خواست ملت ایران را به طرز فلج‌کننده تحریم کند، از روسیه که در دور زدن تحریم به ایران کمک کرده خشمگین است و به دنبال آغاز تنش واگنر در روسیه، در رسانه‌ها و کانال‌های خود از جمله شرق، آرمان و اعتماد با شور و ذوق فراوان لحظه به لحظه اخبار مربوط به آن را پمپاژ کرد تا به خیال خود از پوتین انتقام بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال و جواد نکونام مذاکرات جدی برای جذب امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم شارلوا بلژیک انجام داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس گفت: دنیای غرب معمولًا به زن رییس‌جمهور می‌گوید بانوی اول، اما در جمهوری اسلامی اینکه زن رییس‌جمهور واقعاً بانوی اول هست یا نه، من فکر نمی‌کنم این‌طور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخش خبرساز صحبت‌های وریا مربوط به جایی است که به شایعه ممنوع‌الکاری‌اش دامن می‌زند. او از سلایقش به مدیریت ورزشی می‌گوید، ولی در کنارش به این مورد هم اشاره می‌کند که بعید است در فضای کنونی شرایط رسیدگی به این خواسته‌اش را داشته باشد