یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امسال خروجی پرونده‌های دادگستری کرمانشاه 38 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای شورش مسلحانه گروه شبه نظامی واگنر در روسیه که حدود 24 ساعت به طول انجامید، تدابیر امنیتی عملیات ضدتروریستی و تأثیرگذاری هایی در روند حمل و نقل، ارتباطات و اقتصاد را در پی داشت که بنا بر گزارش منابع روس، شرایط در این حوزه ها در حال بازگشت تدریجی به شرایط قبل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم منتخب جوانان کشتی آزاد ایران به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی یاشاردوغو ترکیه دست یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره «موسیقی نواحی» برای نخستین بار به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و کرمانشاه امسال میزبان این جشنواره است.

وب‌گاه فرارو

معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس ایران درباره جایگاه تیم ملی در دیویس‌کاپ گفت: رنکینگ ما 10 پله بالاتر رفته و حالا نزدیک به تیم عربستان شده‌ایم و این اتفاق خیلی خوبی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج آزمون EPT و فراگیر مهارت‌های عربی خردادماه 1402 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال گل‌گهر امروز اولین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره 4 آزادی پشت سر خواهد گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه آلومینیوم اراک برای ادامه همکاری با هافبک شماره هشت خود به توافق رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه قیمت دام زنده از ابتدای سال جاری تاکنون 30 هزار تومان کاهش داشته است، گفت: اکنون با توجه به نزدیکی به عید سعید قربان به طور میانگین قیمت هر کیلوگرم دام زنده درجه به 130 تا 160 هزار تومان رسیده و افزایش قیمت چندانی نداشته است و بعد از این ایام کاهشی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کل کانون صرافان اظهار داشت: روسیه یکی از هم پیمان‌های ایران و از شرکای کشورمان است و از لحاظ جو روانی تاثیراتی که می‌تواند در منطقه و بحران‌های منطقه ایجاد کند، به طور قطع می‌تواند در افزایش نرخ دلار موثر باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از سارقان حرفه‌ای تهران از معلولیت خود سوء‌استفاده کرده و با عصا شیشه خودرو را می‌شکست و پس از دقایقی همدستش برای سرقت دست به کار می‌شد.

وب‌گاه ورزش سه

پس از توافق با باشگاه آلومینیوم، علیرضا نقی‌زاده در جمع اراکی‌ها ماندگار شد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنی که با دستش مدام به خودش اشاره می کرد، چهره اول صعود تاریخی نوجوانان ایران به رقابت های جام جهانی با هدایت حسین عبدی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون اول قوه قضائیه با تشریح جزئیات جدید از پرونده مسمومیت الکلی در کرج گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در زمان حاضر متواری است و به‌دنبال دستگیری این متهم هستیم.