یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح مقابله با قاچاق در مجموع 306 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم ترحیم «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، عصر شنبه 3 تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. اسحاق جهانگیری در دولت خاتمی، وزیر صنایع و معادن بود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - علی محمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: افزایش 21 درصدی بارش‌ها در سال آبی جاری منجر به افزایش 42 و نیم درصدی حجم کل آب سدهای استان نسبت به سال پیش از آن شده است.

خبرگزاری تسنیم

باوجوداینکه مالیات ابرازی صنف طلا و جواهر در سال گذشته افزایش‌یافته، اما بررسی آمار نشان می‌دهد، نزدیک به 70 درصد از واحدهای صنفی فعال در حوزه طلا و جواهر در سال 1401، هنوز هم مالیاتی کمتر از 15 میلیون تومان می پردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات طرح جدید فروش اقساطی جهیزیه اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سرلشکر شهید علی هاشمی یکی از افتخارات ایران و مردم خوزستان و مایه فخر قوم عرب است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به افزایش تعداد مسافران در ایام عرفه پروازهای فوق العاده در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی خردادماه 1402 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در نشستی از شرکت‌ها و سازمان‌های فدراسیون روسیه و همچنین دیگر کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، سازمان همکاری شانگهای و منطقه خلیج فارس برای شرکت در دومین نمایشگاه بین‌المللی اوراسیا که آذرماه 1402 در تهران گشایش می‌یابد، دعوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رصد و شناسایی ظرفیت‌ها و چالش‌های توسعه فناوری در داخل کشور و جایگاه آن در آینده در تعامل با بازیگران مختلف این حوزه از جمله وظایفی است که روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری به رشاد حسینی به عنوان دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک محول کرده است. در حکم انتصاب حسینی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تخصص...

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه با بیان صدور کیفرخواست متهمان مسمومیت های الکلی البرز در آینده نزدیک گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی البرز متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در اعتراض به بخشنامه غیر قانونی وزارت کشور گفت: این اتفاق فراتر از یک بخشنامه اداری و حلقه‌ای از یک زنجیره سازمان یافته علیه مجلس و دخالت دولت در انتخابات است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 35 دفتر انجمن اسلامی عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات ضمن محکومیت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، خواستار ابطال انتخابات شدند. متن به به شرح ذیل است: «مردم در نظام جمهوری اسلامی باید احساس کنند که جان، مال، فرزندان، ناموس، فکر، عقیده، سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادیشان...

خبرگزاری تسنیم

پخش تیزرهای مجموعه تلویزیونی «بازپرس» از شبکه یک آغاز شده و این سریال که با مشارکت قوه قضائیه ساخته شده است روایتگر پرونده‌های قضایی واقعی و حساسی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت زفتا، که یکی از زیرمجموعه‌های بانک تجارت است و در حوزه‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند، باتوجه به نیازهای جامعه در حوزه‌ی امنیت سایبری، بازی‌ای طراحی کرده که به نوعی هم چالش و هم آموزش است و برای اولین بار، در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ارائه شده است.