شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که امسال خاموشی در تهران اتفاق نیافتد، اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است.

وب‌گاه الف

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای ارتفاعات تهران، مازندران، البرز، نیمه جنوبی سیستان‌و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان طی امروز (یکشنبه) از ناپایداری شدید محلی و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: در حوزه قضایی با توجه به بازدیدها و ارفاقات قانونی اعم از آزادی مشروط، تعلیق در مجازات و آزادی پایان حبس از هفته قوه قضاییه سال گذشته تاکنون بیش از هزار و 200 زندانی در این استان آزاد و مشمول ارفاقات قانونی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور در آمریکا فرآیندی را ابداع کرد که با استفاده از آن می‌توان هر دو طرف یک جمع‌کننده جریان از جنس مس را با نانولوله‌کربنی پوشش داد. این روش می‌تواند صرفه‌جویی در زمان، هزینه و فضا را برای تولیدکنندگان باتری سولفور لیتیوم به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی گفت: با توجه به اینکه جشنواره تئاتر استان‌ها پس از گذشت سال‌ها، مجدداً میزبان بخش تئاتر خیابانی شده است؛ استان‌ها می‌توانند با استفاده از پتانسیل ایجاد شده بر اساس ایجاد کانون تئاتر خیابانی در استان‌ها و مناطق آزاد کشور وحدت رویه ای برای شکل‌گیری جریان پویا و دستیابی به «تئاتر برای همه» را محقق کنند.

خبرگزاری مهر

شناسایی‌های خود را با دشداشه‌های عربی و لباس‌های محلی انجام می‌دادند و با همکاری نیروهای بومی، توانستند به عمق مواضع دشمن نفوذ کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش اخیر مرکز اطلاعات و داده‌های آب کشور رشد 11 درصدی بارش‌ها را اعلام کرده که این موضوع بیانگر بهتر شدن وضعیت ورودی آب به سدها از ابتدای سال آبی جاری تا 27 خرداد ماه است و در این میان سدهای استان خوزستان در بهترین وضعیت آبی قرار دارند.

وب‌گاه گسترش

دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور نسبت به عدم تمدید قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز» الهه کولایی، استاد روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی به بررسی قضایای اخیر روسیه پرداخته است

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تابستان داغ آمد، بازار میوه داغ‌تر شد، قیمت‌ها همچنان فضایی و میوه‌ها دور از دسترس شده است، توان خرید مردم کمتر شده و ظاهرا قیمت‌ها قصد پایین آمدن هم ندارد، اگرچه انتظار می‌رفت با شروع فصل برداشت قیمت‌ها کمتر شود. گزارش سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد جایگاه ایران را در تولید میوه در 22 محصول بین نخست تا دهم اعلام کرده است، اما قیمت‌های بالای...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس تنوع زیستی اداره کل محیط زیست یزد گفت: هومینو آخرین یوز از جمعیت جنوبی ایران مرکزی بود و مرگ او به معنای انقراض جمعیت جنوبی یوزپلنگ ایرانی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که امسال خاموشی در تهران اتفاق نیافتد اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است