جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون کاراته ظرفیت‌های کاراته ایران را بزرگ و گسترده خواند و گفت: در این راستا در تلاش برای تشکیل تیم ملی "ب" کاراته هستیم.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام 13 باند "کلاهبرداری، هرمی و مواد مخدر" در گیلان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و لازمه رونق اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: حلقه‌های اندیشه تا بازار شامل ایده، علم، فناوری، نوآوری و تولید به یکدیگر متصل نمی شوند و به تکامل نمی رسند، مگر این که اقتصاد مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت توزیع نیروی برق تهران از قطع برق 32 اداره پرمصرف در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: خانه‌هایی که کار فروش مواد مخدر در آن‌ها انجام می‌گیرد تخریب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد پیروزی مقابل فیلیپین گفت: در شروع مسابقه پایاپای پیش رفتیم، اما بازیکنان در ادامه کمتر اشتباه کردند و به همین دلیل پیروز میدان شدیم.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از دروازه‌بان تیمش عیادت کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق 32 اداره پرمصرف در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در حالی این هفته برای پاسخگویی به سوال نماینده تهران در صحن مجلس حاضر می شود که این سوال اوایل دولت سیزدهم مطرح شده بود و اکنون با گذشت دو سال، نیروهای همسو با دولت در این وزارتخانه عهده‌دار مسئولیت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هم‌زمان با قطع برق 32 مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیات دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که دروازه‌بان این تیم تا یک ماه آتی به تمرینات باز خواهد گشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

15 نمایش در بخش بزرگسال نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود.