جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات بستگی به نیاز تیم است، اسامی به باشگاه داده شده اما هنوز کسی جذب نشده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه 1402 از سوی این شرکت اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، سوم تیر) با 11 هزار و 282 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 162 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بیش از هشت هزار و 500 واحد نانوایی از ابتدای امسال تاکنون مورد رصد و پایش قرار گرفتند که گران‌فروشان 4.7 میلیارد تومان جریمه شدند.

وب‌گاه گسترش

مرد شیطان صفت که برای زنان تهرانی در خیابان‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان‌ها کمین کرده بود در ده ونک دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام کار سختی در استقلال در پیش دارد. مشکلاتی در باشگاه استقلال وجود دارد که کار سرمربی آبی‌پوشان پایتخت را برای ایجاد تغییرات مدنظرش در این تیم، دشوار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدافع استقلال قرادادش را با این باشگاه فسخ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آمادگی شهر تهران در برابر بحران‌های مختلف گفت: آمادگی در شهر تهران 60 الی 65 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وضعیت اراضی ملی واگذار شده به 17 طرح صنعتی و گردشگری روز شنبه در جلسه کمیسیون ماده 21 کردستان مشخص شد به تعدادی از این طرح ها که بعد از گذشت سال ها از واگذاری هنوز پیشرفت فیزیکی کمی داشتند مهلت یک ساله برای اتمام داده شد.

وب‌گاه ورزش سه

سعید نصراللهی برای مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات کاراته استان کرمانشاه ابقاء شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اکبر رائفی‌پور به اعتراض نمایندگان به بخشنامه وزارت کشور و جمع آوری امضا برای استیضاح احمد وحیدی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در ساعات ظهر و بعد از ظهر در مرکز و نیمه جنوبی تهران (7 تیر) و افزایش تدریجی دما تا چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.