جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس شورای شهر تهران از افزایش صد درصدی بودجه ایمنی این شهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس زمان شروع تمرینات را این تیم را در فصل جدیی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: عملیات ساخت بیمارستان 120 تخت‌خوابی شازند شتاب قابل توجهی دارد و به طور حتم در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مرکزی مدرن و متناسب با نیازهای منطقه تکمیل و به مردم این خطه و استان‌های همجوار خدمات درمانی مطلوب ارایه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش فارس گفت: این پایگاه اسکان از ابتدای تیر آغاز به کار کرده است و تا 15 شهریورماه، پذیرای فرهنگیانی است که از اقصی نقاط کشور به شیراز سفر می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 11 هزار و 281 واحدی در تراز 2 میلیون و 162 هزار و 611 واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رئیس کل دادگستری همدان، حکم قصاص قاتل نیروی اطلاعات سپاه ملایر صادر شده است.

خبرگزاری میزان

تقدیر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس از عملکرد دستگاه قضایی: از جهات مختلف از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی در استان به ویژه به دلیل زحمات زیاد و عملکرد مبتنی بر تقوا تشکر می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی (phd) دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایجاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهی کل انتظامی کشور به مناسبت هفته قوه‌قضائیه یک اطلاعیه مهم صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات آسفالت ریزی در منطقه هشت به 10 هزار تن رسید و تا پایان تابستان 245 هزار متر مربع از معابر این منطقه با 30 هزار تن آسفالت، نوسازی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

اولین دوره ویژه کارشناسان اعطای صلاحیت لارنگوسکوپی به روش استروبوسکوپی در سال 1402 توسط انجمن علمی گفتاردرمانی ایران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

گرگان - یکی از افتخارات هر ملتی صنایع دستی آن است، چرا که این صنعت حاصل هنر صنعتگرانی است که رسوم و فرهنگ نسل ها را در محصولات خود متجلی می کنند، اما در آخر بهای لازم به این صنایع داده نمی شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

به گفته دادستان عمومی و انقلاب گرگان، تعدادی از کارکنان شهرداری سرخنکلاته به اتهام رشوه و جعل دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از مراحل تولید، تصاویر گریم بازیگران نقش اصلی فیلم کوتاه تاریخی «ناسوخ» به کارگردانی اصغر عباسی منتشر شد.