چهارشنبه 29 فروردین 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتانیاهو به واسطه گزاره های مختلفی چون شکست در غزه و همچنین پاسخ محکم تهران در شرایط دشواری قرار دارد، از یک طرف ایالات متحده این بازیگر را تحت فشار قرار داده تا واکنشی ماجراجویانه نداشته باشد و از طرفی دیگر، راست افراطی حاکم، خواهان کنش متقابل ادعایی هستند، متغیرهایی که می تواند خاورمیانه را در آستانه جنگ قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار شهر و شهرستان استان کرمان ازجمله منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه گنج تاکنون درگیر سیل شده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قادری گفت: بانک‌ها اعلام کردند نقدینگی به سمت ارز و سکه می‌رود و پولی باقی نمی‌ماند که بتوانیم وام ازدواج بدهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وهشتم فروردین به ابلاغ سند تحول وتعالی قوه قضاییه، بررسی زورگیران اتوبان صدر، هشدار شبکه شاد به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات، تدوین سند سلامت روانی جامعه، بهره‌برداری از 5طرح اشتغالزایی خرد، تعطیلی بیش از پنج هزار مرکز درمانی غیرمجاز، کشف محموله شیشه و تریاک ولزوم شفافیت در زنجیره تولید، مصرف وفروش نفت پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک گروه بین‌المللی از محققان پس از سه سال تحقیقات گسترده اولین «نمایه جرایم سایبری» جهانی برای رده‌بندی کشورها از لحاظ سطح تهدید جرایم سایبری را تهیه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یورو استات اعلام کرد: واردات یونان از ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 3 و هلند 2 برابر شده و صادرات اسپانیا به ایران در این ماه 62 درصد و ایتالیا 13 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه گسترش

در دولت سیزدهم، پرونده مسکن ملی در استان مازندران با دریافت مجوز ساخت شهرک‌های مسکونی، دوباره به سرعت و پیشرفتی قابل توجه پیش می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسخ احتمالی اسرائیل به حمله تنبیهی 14آوریل ایران ابهامات زیادی را در رابطه با آینده تنش بین تهران و تل‌آویو ایجاد کرده است. نیویورک‌تایمز در مطلبی نوشت که واشنگتن به دنبال آن است تا اسرائیل را از پاسخی که منجر به جنگ گسترده شود، بازدارد. برخی مقامات اسرائیل می‌گویند چندین گزینه از دیپلماسی گرفته تا حمله قریب‌الوقوع در حال بررسی است. اما همچنین این امکان وجود دارد که اسرائیل و ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران نوسان صف خرید و صف فروش در بازار در محدوده یک درصدی موج می‌زد و نمادهایی مثل خودرو و فولاد در این بازه محدود در تلاش برای شکستن محدودیت‌ها بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عده‌ای از فعالان بازار معتقد هستند احتمالا بازار ساز در تلاش است تا با مثبت نشان دادن نمادهای لیدر بازار سرمایه این موضوع را در ذهن بازار ایجاد کند که بازار برای روز چهارشنبه (فردا) که قرار است دامنه نوسان به حالت قبل برگردد در بازار مسیر صعودی قرار بگیرد و این موضوع کمی نگران کننده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری استان کرمان گفت: از مردم درخواست دارم که از این ساعت به بعد به هیچ وجه سفر نکنند و سفر‌های غیرضرور خود را به زمانی دیگر موکول کنند، زیرا با توجه به بارش‌ها امکان ورود سیلاب به راه‌ها وجود دارد و، چون هوا تاریک است متوجه سیلاب نمی‌شوند و این بسیار خطرناک است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت 14:25 امروز سه شنبه 28 فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه چهارم مردم طرفدار آرمان فلسطین هستند که این اعداد روبه رشد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در خصوص فوت یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در پایتخت گفت: این فرد چندی پیش توسط پلیس بخاطر شرارت و درگیری، دستگیر شده بود.