جمعه 7 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور از اقتصاد ایران سخن گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی گفت: دولت از کنارچاله ها نمی‌گذرد مگر اینکه برای آنها چاره اندیشی کند. هرآنچه به نفع مردم باشد انجام میدهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند. 6 نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - اینا - تیم فوتبال رم موفق شد در مینی بازی معوقه از هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با نتیجه 2 بر یک اودینزه را مغلوب کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کانون خدمت رضوی شهرستان تهران در جلسه‌ای که روز پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403 با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که آتش سوزی گسترده یک مجتمع انباری تهران تحت کنترل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند. رئیس جمهور با بیان اینکه...

خبرگزاری تسنیم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد ریزش قیمت ها نسبت به روز گذشته هستیم و قیمت دینار عراق تنها نرخ بدون تغییر معاملات بود. قیمت درهم امارات هم پایین آمد و با ریزش 147 تومانی، 17404 تومان ارزش گذاری شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

لحظاتی پیش، در یک حادثه عجیب، 9 دستگاه خودرو در روگذر مدرس ارومیه با یکدیگر برخورد کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر اخیر به پاکستان موج استقبال مردمی را شاهد بودیم، مردم مسلمان چنان از انتقام سخت فرزندان امام (ره) به وجد آمده بودند که همه مسیرها پر از ابراز عشق و علاقه به امام (ره)، رهبری و رئیس جمهور بود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پیکان اعلام کرد بابت جوانگرایی که در این تیم انجام داده، خوشحال است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به اینکه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تغییرات در کادر مدیریت این دو باشگاه رخ نمی‌دهد و علی خطیر و رضا درویش به فعالیت خود تا پایان فصل ادامه می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت که در مقابل سپاهان، تیم دست و پا بسته ای نبوده و به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد.