پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر اهمیت گردشگری مقاومت در برنامه هفتم توسعه گفت: با برنامه‌ریزی این وزارتخانه در همکاری سایر دستگاه‌ها موضوع تولید محتوا و روایت افتخارآفرینان دفاع مقدس در حوزه گردشگری مقاومت پیگیری می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیکن پیشکسوت فوتبال جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.

وب‌گاه گسترش

برمبنای داده‌های منتشر شده، واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن 6 خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.

وب‌گاه عصر ایران

پس از بارش‌های سیل‌آسای بامداد چهارشنبه (5 اردیبهشت) در استان یزد بسیاری از جاده‌های محور مواصلاتی کرمان به یزد تخریب شدند و همچنین تصادف و واژگونی چندین خودرو گزارش شده است. همچنین تیم‌های عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز از همان لحظات اولیه در مناطق حضور داشته و مشغول امدادرسانی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضرورتی برای قطع اینترنت در نوبت اول کنکور 1403 نیست، نسل سوم سیگنال‌یاب‌ها قابلیت کشف همه نوع سیگنال‌ها را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان از برگزاری همایش «اشک مریم» با موضوع فلسطین در کراچی خبر داد و گفت: حمایت و تشویق جمهوری اسلامی ایران در عملیات انتقام سخت و توجه به مردم فلسطین در سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به پاکستان قابل توجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

نمایش موزیکال «شازده کوچولو» به کارگردانی «ماهان حیدری»، عصر چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت. این نمایش داستانی برگرفته از «شازده کوچولو» اثر نویسنده شهیر فرانسوی آنتوان دوسنت اگزوپری است که با حضور پرتعداد نوازندگان و خوانندگان اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است. کار بستر استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور را فراهم می‌کند و ما به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت 1403 فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجلاس روسای مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی (اف‌آی‌یو) کشور های عضو بریکس با حضور معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم جمهوری اسلامی ایران در روسیه آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

وب‌گاه عصر ایران

آقایی که می‌خواهی روحانی باشی و جهنمی نباشی، مواظب باش کار عکس نشود. حتی الامکان اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، خرابتر نکنیم. ان شاءالله موفق باشیم که مردم را هدایت کنیم و شرط آن ابتدا هدایت خودمان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده است. : برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده...