جمعه 31 فروردین 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

یک خانه کلنگی در شریف‌آباد تهران با متراژ 185 متر به قیمت دو میلیارد و 170 میلیون تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاعر و نویسنده پیشکسوت کشور با اشاره دوران فعالیت فرهنگی و ادبی بیش از 60 ساله خود از خاطره دستگیری اش توسط ساواک بخاطر حمایت از حقوق مردم فلسطین و حبس بیش از مدت مقرر محکومیتش در اوین گفت.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: مکاتبات مردم استان سمنان خطاب به دولت سیزدهم در یک مجموعه دانشگاهی با 400 کاربر در حال ثبت و پایش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر 60 هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند. قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر 60 هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با بیان اینکه طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت کسانی است که بی حجابی دارند، بیان کرد: در یک محاسبه‌ای که اخیراً انجام شده معلوم است که درصد افراد بی حجابی که اصرار بر تخطی از قانون دارند، بخش بسیار محدود و اندکی از جمعیت افراد بی حجاب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بنیاد مسکن روستایی گفت: تمامی واحدهای مسکن روستایی در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وجود سگ‌های ولگرد در روستای حصار پایین دماوند باز هم حادثه آفریدند و دختر بچه دانش‌آموز در راه مدرسه مورد حمله این حیوانات قرار گرفت‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت: «مسخره است». وزیر تندرو کابینه اسرائیل، آنچه درباره حمله اسرائیل به اصفهان منتشر شده آن را "ضعیف" توصیف کرد. همزمان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد هیچ آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران وارد نشده است. "ایتمار بن غفیر" وزیر امنیت داخلی اسرائیل در واکنش به خبرهای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

از پوستر دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین رونمایی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در ورزشگاه ازادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت. درهمین رابطه باشگاه استقلال با انتشار تصویری از زبیر نیک نفس به استقبال دیدار با شمس آذر قزوین رفت.

وب‌گاه ورزش سه

ابوالفضل جلالی که امیدوار است به صدر بهترین پاسورهای لیگ صعود کند، امروز رقابت خاصی با حسین گودرزی دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز جمعه در پایان سفر 2 روزه به سمنان این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس در 8 دیدار آخر و آمار رقم خورده در 5 مسابقه اخیرش از اوج‌گیری دوباره سرخپوشان پایتخت می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت که این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم یک «وعده صادقِ» فلسطینی بود.