چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشرفت رویکردهای گوناگون تولیدی، تجاری، صنعتی و مالی و همچنین گسترش جهانی شدن اقتصاد به ویژه از آغاز هزاره جدید، علاوه بر مزایای مثبت قابل توجه عمومی و جهان‌شمول که به همراه داشته، به تشدید برخی پدیده‌های زیان‌بار و خسارت‌آفرین فراگیر در نظام‌های سیاسی و اجتماعی نیز منجر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) روز سه شنبه 4 اردیبهشت‌ماه با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد، مرتضی سعیدی‌زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی این بنیاد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. در ابتدای این نشست،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جشنواره سرود و آئین‌های نمایشی روستایی و عشایری آسمان هشتم که به تازگی برگزار شد، استعدادهای جوان در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند و برگزیدگان در گروه‌های سنی مختلف و همچنین در بخش‌های انفرادی معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

فعالان حقوق کودک و آن‌ها که در زمینه آموزش و درمان کودکان مهاجر، به‌ویژه افغانستانی‌ها فعالیت می‌کنند، می‌گویند که وزارت بهداشت در یک دوره، بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های درمان این کودکان و به‌طور کلی بیماران افغانستانی و مهاجر را پرداخت می‌کرد، اما حالا که اوضاع اقتصادی به‌هم ریخته و بیمارستان‌ها فقیرند، حمایت‌ها هم قطره‌چکانی شده و بخش مددکاری بیمارستان‌ها خدمتی برای این گروه ندارد.

وب‌گاه گسترش

همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت قطعات، همواره جزو موضوعات چالش‌برانگیز اکوسیستم نوآوری در کشور است.

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه صنایع خلاق با وجود برخورداری ایران از گنجینه و ذخایر ارزشمند تاریخی، فرهنگی، هنری و البته جوانان نخبه و هنرمند، هنوز از شتاب لازم و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور برخوردار نیست. حوزه ای که اگر همچون دیگر بخش ها مانند نفت، گاز و معادن مورد اعتماد و توجه قرار گیرد، بزرگترین میزان توسعه اقتصادی کشور و اشتغال آفرینی را به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

حمید مطهری دیگر در تیم ملی نخواهد بود. او امروز به تبریز می‌رود تا تمرین یکی از پرهوادارترین تیم‌های ایران را زیر نظر بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم «مست عشق» به دلیل هارمونی معناداری که در هویت‌بخشی به مدارجی از عشق دارد، به اثر خوبی تبدیل شده که می‌تواند مخاطبش را تحت‌تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفر به چین در روزهای آینده قصد دارد از عربستان سعودی دیدن کند و انتظار می‌رود در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد که در تاریخ 28 و 29 آوریل در ریاض برگزار می‌شود، شرکت کند.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (7 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: فعالان مراکز نوآوری، عزم خود را برای تحول ساختاری و محتوایی جزم کرده و بر خود فرض بدانند که قانون جهش تولید دانش‌بنیان را معرفی، ترویج و اجرایی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور ضمن تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای، گفت: باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فساد و فحشا متلاشی و 96 نفر دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پروژه پتروشیمی لغو شد؛ اما بخش هایی از مراتع میانکاله همچنان بلاتکلیف در میان فنس‌ها محصور مانده است.