پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رایزن فرهنگی ایران در پاکستان با بیان اینکه مردم این کشور، استقامت و مقاومت و شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند، گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده، ایرانیان با استقامت و شجاعت وصف ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.

وب‌گاه الف

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر (زنجان)، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر سابق تیم‌های ملی والیبال، به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال منصوب شد.

وب‌گاه فرارو

میلاد عبادی‌پور درباره شرایط موجود تیم ملی والیبال پیش از لیگ ملت‌ها صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ساکت الهامی این روزها و بعد از برد حساس مقابل تراکتور با تمام توان و تمرکز در انتظار دیدار مقابل ذوب‌آهن است.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دولت به بهترین نحو، شرایط واگذاری سرخابی‌ها را محقق کرد و پس از 40 سال شاهد هستیم آرزوی هواداران دو تیم محقق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منتخب تبریز در مجلس دوازدهم در خصوص گشت ارشاد مدیران گفت: از زمان گشت ارشاد مدیران گذشته است. سیستم، سیستم نظارت است و خیلی از مسائل را می‌توان با نظارت اصلاح کرد. لازم به گشتن نیست؛ در آمریکا نیز می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم! لزومی نداریم گشت ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدافندهای ضدهوایی برای پاسخ به جنگ هوایی طراحی شده‌اند و برای بی‌اثر کردن و یا کاهش اثربخشی عملیات هوایی به کار برده می‌شوند. پدافندهای ضدهوایی برای پاسخ به جنگ هوایی طراحی شده‌اند و برای بی‌اثر کردن و یا کاهش اثربخشی عملیات هوایی به کار برده می‌شوند. پدافندهای هوایی شامل سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر سطح، زیرسطحی (پرتاب از زیردریایی) و سیستم‌های تسلیحاتی مبتنی بر هوا، سیستم‌های حسگر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر اینکه دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه موقت، به ملاقات‌های خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و ایشان را فردی خردمند و فرزانه دانست و تصریح کرد: آیت الله خامنه ای تحلیل دقیق و عمیقی از جهان و تحولات آن دارند و ما همواره از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز به کرمان رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: شورای متبوعش با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزد‌ها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر زیر مربوط به سال‌های دور در تهران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.