شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه مطلوب است و افتتاح آن در شهریور ماه امسال قطعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرچم طالبان در کنار پرچم های کشورهای اسلامی در دیوارنگاره میدان ولیعصر درج شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نشریه آمریکایی مدعی شد که ایران با روسیه و چین در زمینه تامین مواد ویژه برای سوخت موشک‌های بالستیک همکاری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر به دستورات قرآن عمل کنیم، سلامت واقعی برای روح و جسم ما حاصل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده شاهد رشد 650 نفری دانش‌آموزان دوره‌های متوسطه در مرکز استان باشیم؛ باید برای حل معضل جمعیت دانش‌آموز چاره‌ای اندیشید.

خبرگزاری مهر

اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور با کنار گذاشتن وزرا و رؤسای سازمان‌های کم‌کار ثابت کرد که با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته است.

وب‌گاه عصر ایران

در بخش پاپی نیز 3 پل موقت مناطق چول ریز، مأمون و نوده بر اثر بارندگی های سنگین تخریب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر درمان تامین اجتماعی قم، پیشرفت بسیار مطلوب 99 درصدی تولید نسخه الکترونیک توسط مراکز طرف قرارداد و مراکز ملکی را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر شبکه پشتیبانی تولید نسخه الکترونیک از پایداری مطلوبی برخوردار است که در صورت به وجود آمدن اختلالات و قطعی برق و اینترنت امکان تولید نسخه کاغذی و خدمت‌رسانی به بیماران فراهم است.

وب‌گاه فرارو

افرادی که گروه خود را بهتر از گروه‌های دیگر می‌دانند، ناخودآگاه به گروه‌های رقیب، نوعی انگ می‌زنند تا عزت‌نفس گروه خود را افزایش دهند یا منابع مهم جامعه مانند ثروت، قدرت و اعتبار اجتماعی را متوجه خودشان کنند یا قصد دارند با انگ زدن به دیگران، از آن‌ها بهره‌برداری کنند و به منابع بیشتری دست یابند.

وب‌گاه فرارو

احمدی گفت: پل‌های موقت چول ریز، مامون و نوده از بخش پاپی پل‌هایی بوده که مجدد تخریب شده اند و درخصوص مسدود شدن این پل‌ها از قبل هم پیش بینی کرده بودیم و در حال حاضر ارتباط آن‌ها با بخش چم سنگر قطع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: سی‌امین نمایشگاه قرآن جدای از بُعد نمایشگاهی شرایطی برای یک دورهمی خانوادگی معنوی فراهم کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لطف اله سیاه کلی از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار را مقطعی دانست و گفت: اکنون تولید جوجه یکروزه طبق روال انجام می‌شود و به‌زودی نرخ‌ها منطقی می‌شود و به‌زودی بازار گوشت مرغ به شرایط عادی باز می‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران گفت: بخشی از بوستان ولایت با مجوز به پارک علم و فناوری شهر تهران تبدیل می شود که مجوز ساخت آن را وزارت علوم صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه بارشی در جنوب غرب، غرب، شمال غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران فعال می‌باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری با عنوان «تهرانِ 50 سال بعد» توسط هوش مصنوعی منتشر شده است.