شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از آداب شب های قدر در جبهه این بود که رزمندگان به سنگر هم می رفتند و حلالیت می طلبند، خطاب به خدا توبه نامه می نوشتند و بعد از اقامه نماز واجب و نمازهای قضایشان به صورت دست جمعی برای اموات بد وارث و بی وارث نماز می خواندند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حق بر سلامت به عنوان یکی از حق‌های بشری، ابعاد مختلفی دارد که سلامت روان به معنای بهره مندی از خصوصیات مثبت شخصیتی - رفتاری و فقدان مشکلات روحی و روانی، از جمله آن است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: تعداد گونه ارزشمند و در خطر انقراض گورخر ایرانی بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در پارک ملی توران استان 180 راس است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: رفت و آمد تمامی شناورها از فردا ظهر (جمعه) تا روز دوشنبه هفته آینده در غرب این استان ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی، وجه تمایز خراسان جنوبی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم براساس مختصات فرهنگی منطقه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در اشتغالزایی و رفع مشکلات کارگری قابل توجه است، گفت: سال گذشته کارهای خوبی در استان در این زمینه انجام شده و دغدغه های کار و کارگری در سایه همکاری دستگاه ها، یکی پس از دیگری برطرف شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: برای تکمیل تمام پروژه‌های طرح آبرسانی کلانشهر کرمانشاه مانند اتمام تصفیه خانه غدیر، احداث ایستگاه پمپاژ شهری، ساخت مخازن آب و اتصال خطوط انتقال آب بین مخازن؛ به بیش از هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به علاوه اعتبارات سال جاری نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان مرکزی گفت: 51 هزار و 600 تن انواع کود شیمیایی آلی و زیستی سال گذشته توسط تعاون روستایی این استان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: 50 طرح راه روستایی شرق استان تا پایان امسال احداث می‌شود که برای تکمیل این طرح‌ها 31 میلیارد و 968 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید سعیدی، بازیگر شناخته شده سریال‌های تلویزیونی مهاجرت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری با عنوان «تهرانِ 50 سال بعد» توسط هوش مصنوعی منتشر شده است. / خبرفوری

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا می‌دانید مهاجر قفقازی که گراند هتل، قدیمی‌ترین هتل ایران را ساخت، که بود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار میهن با بیان اینکه در سه ماه اخیر تخم‌مرغ زیر قیمت مصوب عرضه شد، گفت: در سال گذشته 55 هزار تن تخم‌مرغ به ارزش 100 میلیون دلار صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ساخت سالن تخصصی تئاتر زنجان از سال 1385 آغاز شد ولی با گذشت 17 سال، تکمیل آن با پیشرفت فیزیکی حدود 20 درصد متوقف مانده است.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مجتهدی می‌فرمود: خداوند با فضل خود با ما معامله می‌کند و اگر بخواهد با عدلش با ما برخورد کند کار همه ما خراب است. در دعا می‌خوانیم «اَللهم عاِملنا بِفَضلِک وَ لا تُعامِلنا بِعَدلِک».