شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویدئو سرود سلام فرمانده که توسط کودکان کار اجرا می‌شود را از نظر می‌گذرانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واضح‌ترین عکس خورشید را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد، در همه جایگاه‌های عرضه سوخت به تعداد مناسب کارت جایگاه برای استفاده هموطنان موجود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خزانه‌داری آمریکا اظهار کرد، واشنگتن با شرکای خود در حال مذاکره بر سر چگونگی استفاده کردن از دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در راستای تکالیف تعیین شده در قانون، تحویل سوخت منحصرا با کارت هوشمند سوخت در کلیه مجاری عرضه صورت می‌گیرد و توصیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران استفاده از کارت سوخت شخصی به منظور بهبود نظام توزیع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصلاحات نیوز نوشت: منصور ارضی، مداح معروف که پیش از این نیز بارها درباره حجاب اظهارنظر کرده در شب‌های قدر امسال نیز صحبت‌هایی جنجالی در این زمینه داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، با بیان اینکه مسجد برترین خاستگاه تبلور هنر انقلاب اسلامی است گفت: هنر کارآمدترین زبان برای تحقق جهاد تبیین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ترحیم مرحوم عماد افروغ عصر امروز در مسجد حضرت امیر تهران برگزار شد. علیرضا زاکانی شهردار تهران و محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم حضور داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب تصاویری از حرم امام رضا 150سال قبل را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون طرح توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: میزان پیشرفت فیزیکی طرح ارتقاء کیفی تصفیه خانه آب اردبیل به 70 درصد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگرچه هافبک تیم فوتبال استقلال در روزهای اخیر به انجام تمرینات فیزیوتراپی پرداخته است اما برای همراهی استقلال در شهرآورد پایتخت مشکلی نخواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن اختتامیه برنامه تلویزیونی مهمان مامان با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، 30 خانواده شهید و 260 دانش آموز روزه اولی امروز دوشنبه 28 فروردین برگزار شد. قاضی زاده هاشمی با اشاره به جایگاه شهدا و خانواده آنان اظهار داشت: هر کشوری افرادی را به عنوان قهرمانان خودش معرفی می‌کند که برخی کشور‌ها در تاریخ دور خود براساس...

وب‌گاه خبر آنلاین

پارسینه نوشت؛ چندین ماه است صحبت از خرید و فروش تسلیحات نظامی بین تهران و مسکو حسابی داغ شده است. از جمله ماجرای فروش پهپادهای انتحاری و نقطه زن ایرانی به روسیه و از طرفی خرید هواپیماهای جنگنده روسی به ایران!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آ. آث میلان در آستانه بازی فرداشب با ناپولی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که تیمش بدون توجه به برد بازی رفت، برای صعود به ناپل می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خروجی سد زاینده به منظور بازگشایی رودخانه افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال و کادر فنی وی آنالیز رقیب بزرگ خود در لیگ برتر را آغاز کردند تا در هفته‌بیست‌وهفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس بروند.