شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تحویل اتوبوس‌های سه کابین وزارت کشور (100 دستگاه) در دستور کار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 سالی پر اتفاق و پر ترافیک برای والیبال ایران است. سالی که هر کدام از رقابت ها، چه آسیایی و چه جهانی در جایگاه خود به واسطه اهمیت رنکینگ در صعود به المپیک موثر و مهم هستند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث قوی شدن کشور و مأیوس شدن دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویرسازی هوش مصنوعی از تهران در 50 سال آینده با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیرالمؤمنین (ع) فرمود که این پنج کلمه را، این پنج مطلب را، از من فرا بگیرید؛ پنج کلمه‌ای که هر چه سِیر کنید در این دنیا، نخواهید توانست بهتر از این کلمات حکمت‌آمیز را پیدا کنید.

وب‌گاه ورزش سه

کمال کامیابی‌نیا که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی بارها در بازی‌های مهم محروم بوده، در وضعیت زرد این روزهای پرسپولیس آماده بازی در کرمان است.

وب‌گاه ورزش سه

هوادار در کادرفنی خود سه پرسپولیسی سابق را دارد و این مربی‌ها در هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهند رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در 10 استان برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی و تشدید فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا بیرانوند که در این فصل نمایش سزاوارانه‌ای داشته، علاوه بر محافظت از دروازه وظیفه محافظت از خود را نیز برعهده دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت خارجه ونزوئلا اعلام کرد که جواد اوجی وزیر نفت ایران با هدف «تقویت روابط در حوزه انرژی» به این کشور آمریکای لاتین سفر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درب‌های سفارت ایران در ریاض که پس از قطع روابط ایران و عربستان به مدت تقریبا 7 سال بسته بود، امروز گشوده شد.

وب‌گاه عصر ایران

دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) تهران با موضوع فلسطین مقتدر و محافظت از قدس، با شعار #الضفه_درع_القدس (کرانه سِپَر قدس) در حالی رونمایی شد که پرچم طالبان در کنار پرچم های کشورهای اسلامی در این طرح درج شده است!