شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: همه مسئولان و بخش‌های دولتی موظف به تسهیل فضای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال و رفع موانع در این حوزه هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه تهرانی برای بارگذاری اسناد در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راننده شیطان‌صفت که با سوار کردن زنان مسافر در محدوده غرب استان تهران آنها را ربوده و هدف نیت شوم خود قرار می‌داد با تلاش کارآگاهان جنایی شهریار به دام افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با رسیدن به روزهای پایانی فرصت بارگذاری مدارک باشگاه‌ها برای صدور مجوز حرفه‌ای، مشکل مالکیت مشترک سرخ‌آبی‌های تهرانی حل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در واکنش به شایعات در زمینه برکناری‌اش گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قزل‌سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: نقش بی‌بدیل جهادگران در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی مورد تحسین و تقدیر همه اقشار جامعه بوده، بویژه در دوران ابتدایی انقلاب اسلامی که توانستند در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی و دورافتاده اقدامات گسترده‌ای انجام دهند و سپس نیرو‌های جهادی در...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سفری دو روزه، دوشنبه شب وارد تونس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس سیاست جدید ارزی بانک مرکزی از 14 فروردین 1402، فروش ارز دولتی با کارت ملی از روش «پرداخت اسکناس به خریدار» به روش «واریز به حساب ارزی خریدار» تغییر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شکستن بینی پسربچه 5 ساله در افغانستان آخرین جرقه اختلافات قبیله‌ای بود که منجر به جنایت پشت فروشگاه رفاه تهرانسر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع اسرائیلی شامگاه دوشنبه از وقوع عملیات ضد صهیونیستی در شمال الخلیل کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که مجری این عملیات یک دختر فلسطینی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: وزیر کشور در این نشست تاکید کرد که برنامه‌های این وزارتخانه مراحلی دارد تا تظاهر به بی‌حجابی از بین برود.