شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کرمان به‌مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شیرخوارگاه مادر به‌عنوان تنها شیرخوارگاه استان کرمان این روزها از کمبود نیرو و نیز کم شدن حمایت مالی صنایع و معادن رنج می‌برد و دست نیاز به روی خیران گشوده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرعامل باشگاه آنا صنعت پاسارگاد قم از تمدید شدن قرارداد پنج بازیکن و جذب سه بازیکن جدید برای تیم فوتسال لیگ برتری آنا صنعت قم در ایام نقل و انتقالات لیگ خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در پی بارش شدید باران رودخانه خرم‌رود در شهرستان خرم‌آباد دیشب طغیان کرد. همچنین بارش شدید باران که از صبح امروز آغاز شده است، باعث آبگرفتگی معابر و طغیان آب در کانال‌ها در نقاطی از شهر خرم‌آباد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران 25 فروردین به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کلید اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حالی از سوی دولت سیزدهم زده شد که مشکل تامین زمین یکی از مشکلات جدی در راه تحقق آن بود، مشکلی که این بار در اقدامی از سوی دولت بخش زیادی از آن با ملزم کردن دستگاه‌های دولتی برای واگذاری اراضی مازاد خود برطرف شده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی طی اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان و شهر ارومیه را مشخص و اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری با عنوان «تهرانِ 50 سال بعد» توسط هوش مصنوعی منتشر شده است. تهرانی که احتمالا درگیر یک زلزله و یا خشکسالی خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرد 53بارداری دختر 27 ساله از مرد 53 ساله متاهل زن جوان میگفت نمیدانستم حبیب متاهل است

وب‌گاه عصر ایران

بلوط دارای 7 درصد تانن بوده که خواص این ماده رسوب دهنده آلبومین، جلوگیری کننده از عفونت‌ها در درمان سل، التیام دهنده زخم‌ها، پادزهر مفیدی برای مسمومیت های آلکالوئیدی و فلزات است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شاعر با تاکید بر اهمیت رویکرد معرفتی شاعر در سرودن اشعار دینی گفت: متاسفانه تاریخ شعر دینی ما جنبه احساسی قوی دارد، زیرا ورود به ساحت مدح مبتنی بر عاطفه و اندیشه کار آسانی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور، بارش باران، وزش باد شدید و در نقاط مستعد، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوشنبه بیست و یکم فرودین ماه امسال، پرسنل انتظامات یکی از درمانگاه‌های غرب تهران، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسفندیار به رسم هر خان، گرگسار را پیش خواند به او یه جام نوشاند و خواست از خان پنجم برایش سخن بگوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته یک رزمنده دفاع مقدس، آبان ماه 1366 که گردان قمر بنی‌هاشم به خط پدافندی سردشت اعزام شد برای استراحت رزمندگان سنگرهای موقت ساختیم و در هر سنگر 2 متری 15 نفر می‌خوابیدیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گاهی تصور می‌کنیم همه مقدرات یک ساله خود را در شب قدر از خدا می‌گیریم و تا سال آینده وضعیت چوب خطمان در کارهای خوب و خدای ناکرده کارهای بد مشخص می‌شود ولی توجه نمی‌کنیم که همین قضا و قدر یک ساله ممکن است دستخوش تغییراتی شود.