شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: یکی از قسمت‌های برجسته کلام معصومان توجه دادن مردم به مسائل اعتقادی است و می‌خواستند به ما یاد دهند زیربنای عبادات و اخلاق، اعتقاد است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای ششم در ماه‌های نخست فعالیت‌اش نام چهار چهره ادبی بزرگ را از خیابان حجاب حذف کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن نوآوری‌های خوبی مانند جلسات خانگی قرآنی، دهه هشتادی‌ها و حوزه کودک وجود داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار رئیس جمهور توئیتی درباره غیرقانونی بودن منع خدمات اجتماعی به زنان بی‌حجاب منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت با بیان اینکه در یک بیمارستان نیازمند یک مرکز فرهنگی هستیم، گفت: ما در کنار درمان بیماران باید در شورای فرهنگی مستقر در مراکز درمانی، کارهای معنوی را برای بیمار انجام دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متخصصان تغذیه می‌گویند که ساعت صرف شام به عوامل مختلفی بستگی دارد، از ساعت کاری و کارهای خانه تا میزان ورزش روزانه، فعالیت‌های بدنی، خستگی و.... با این‌حال، آیا چیزی با عنوان «بهترین زمان» یا «زمان ایده‌آل» برای شام خوردن وجود دارد؟!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد، گفت: روز گذشته از مراجع حاکمیتی مصوبه‌ای گرفتیم که مانع واردات خودرو را برطرف می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان که با حضور ایران و 6 کشور دیگر برگزار خواهد شد، وارد سمرقند ازبکستان شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور تبریز مهمترین ضعف لیگ ایران را کمبود امکانات دانست و هشدار داد در صورت برطرف نشدن مشکلات، فوتبال ایران درجا خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وسومین روز از فروردین ماه به جدیدترین رده‌بندی باشگاهی قاره‌های جهان، وضعیت بهتر استقلال در این رده بندی، احتمال حضور مهدی طارمی در الهلال عربستان، آخرین وضعیت آبی‌پوشان تهرانی در آسیا و سایر اخبار ورزشی اختصاص دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا دور رفت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در فصل جاری را با پیروزی خانگی پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ناپولی مقابل میلان برای دومین بار در یک ماه اخیر تن به شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

پرافتخارترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا دور رفت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در فصل جاری را با پیروزی خانگی پشت سر گذاشتند.