چهارشنبه 2 خرداد 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین دیلم کتولی، شاعر علی آبادی پس از تحمل مدتی رنج بیماری سحرگاه جمعه یکم اردیبهشت راهی دیار باقی شد.

وب‌گاه عصر ایران

سید اعتضاد مقیمی: تجهیزات و ماشین‌آلات استان‌های همجوار به لرستان اعزام شد و مناطق متاثر از کدورت آب محدود شدند به طوری که میزان کدری آب در خرم‌آباد امروز صبح به زیر 20 درصد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال گذشته بخش قابل توجهی از مشترکان برق شامل پاداش صرفه‌جویی و بخشی نیز بستانکار شدند، به عبارتی بالغ بر 1300 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان برق ارائه شد و آنطور که وزیر نیرو وعده داده برای تابستان امسال این پاداش‌ها بسیار بیشتر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: عرضه مرغ منجمد تا به ثبات رسیدن قیمت ادامه دارد و هیچ محدودیتی از نظر تامین این کالای اساسی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

تبریز - برخورد خودرو شاهین با تریلی در کیلومتر 150 آزادراه زنجان به تبریز دو نفر را به کام مرگ کشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویژگی جدید اینستاگرام می‌تواند کاربرد‌های متنوعی برای کاربران داشته باشد. برای مثال، می‌توانید به حساب‌های خود در سایر شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام لینک دهید تا کاربران بتوانند به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

خبرگزاری مهر

در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب یک رستوران در خیابان ونک تهران به‌دلیل رعایت‌نکردن موازین اخلاقی و قوانین صنفی باوجود تذکر اولیه و تمکین نکردن، به دستور دادستان پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کودک سه ساله اهوازی با سقوط در چاه فاضلاب جان باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی پرتغالی استقلال هم به مانند همتای پرسپولیسی خود در محل برگزاری کنفرانس خبری سرمربی میزبان شهرآورد حاضر نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده یاد حجازی و سرمربی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی نشست خبری قبل از دربی را برگزار خواهند کرد. در واقع ساپینتو حرکت یحیی گل‌محمدی را اینگونه تلافی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال تلگرامی چندثانیه در مطلبی خبر از تعطیلی سینما لوتوس داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب درباره قوت غالب در فطریه اعلام نظر کردند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و تاکید مجدد بر اقامه نماز عید توسط مقام معظم رهبری در مصلای تهران، نکاتی را برای برگزاری باشکوه‌تر و منظم‌تر این مراسم معنوی که باید مورد عنایت نمازگزاران عزیز قرار گیرد، یادآوری کرد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: باسمه تعالی روزه‌داران ارجمند با سلام و احترام و آرزوی قبولی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: خانواده شهید مطهری با انتشار پیامی از ابراز همدردی مردم و مسئولان پس از درگذشت حاجیه خانم روحانی همسر استاد مطهری تشکر و قدردانی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی باشگاه استقلال با مساعدت بانک شهر توانست بدهی‌های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند. حالا این کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است که تصمیم می گیرد، استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بماند یا به دلیل پرداخت دیر هنگام بدهی از جدول مسابقات حذف شود. در این باره کمیته صدور حرفه‌ای 31 خرداد تصمیم نهایی خودرا اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه به میزان 76 هزار و 370 تن ورق فولادی نسبت فعالیت خطوط تولید این شرکت در طول 24 ماه گذشته خبر داد.