شنبه 15 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

پایتون، یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی با صحبت‌های داوود دومیری گنجی کلیدواژه داغ فضای مجازی فارسی‌زبان شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اندیشکده کوئینسی در سرمقاله خود درباره اظهارات جنجالی مکرون نوشت: رئیس جمهور فرانسه در مورد دیدارش با رئیس جمهور چین شی جین پینگ اظهار داشت: اروپا نباید دست نشانده کسی شود، و باید منافع خود را در چارچوب رویارویی احتمالی بین ایالات متحده و چین در اولویت قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر امانی در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع نظارت به عنوان یکی از وظایف حضرت امیرالمؤمنین (ع)، اظهار کرد: اخیراً دیدیم که گزارشی از سوی رئیس شورا برای اعضا ارسال شده و طراحی مدل مکتوب نظارتی اعضای شورا انجام شد که قابل تقدیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات اسرائیل نسبت به احتمال وقوع جنگی همه جانبه در تل آویو هشدار داد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: مسلمانان جهان همگان به کمک مظلومان فلسطینی برخیزند و نابودی نظام غاصب صهیونیسم را از خداوند متعال درخواست کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: بیش از 450 هزار نفر در مراسم دومین شب قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) احیا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش شش تا 12 درجه‌ای دمای هوا در این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با مرگ تلخ زن سالخورده بر اثر "قصور پزشکی" احتمالی در مطب خصوصی غرب تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام هادی سروش با اشاره به مسائل اخیر در کشور گفت:: شهید مطهری می‌فرماید «از بیرون جهان اسلام بر داخل نباید ترسید و از داخل باید ترسید؛ ترس از داخل هم منحصر به این نیست که مردم به علل خاص شهوانی و غیره فسق و فجور کنند؛ بلکه از نفاق داخلی و نیروهایی که از مواجهه با اسلام می‌ترسند، ماسک اسلام به چهره می‌زنند، هدف‌های پلید خود را زیر شعارهای اسلامی با تهی کردن اسلام...

وب‌گاه عصر ایران

خلاصه اینکه یا باید یک بافت با ماهیت اسلامی را تخریب کرد و جایش پاساژ ساخت و به انتظار سبک زندگی متناسب با آن نشست یا اینکه دست کم ظواهر سبک زندگی اسلامی مورد تایید را نه تنها نگهداری بلکه تبلیغ کرد؛

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون قضایی قوه قضاییه گفت: براساس آخرین پیگیری‌ها تاکنون نزدیک به 90 هزار نفر مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد بیک‌زاده کار تهیه‌کنندگی را به عهده داشت. وی فارغ‌التحصیل دکترا در رشته ادبیات و حقوق از دانشگاه مشهد مقدس و تهران و محقق و پژوهشگر در عرصه علوم دینی است. او در دهه 1360 مسئول طرح و برنامه گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما بود و سریال امام علی (ع) را به عنوان اولین سریال بزرگ مذهبی پس از انقلاب تهیه‌کنندگی کرد. بیک‌زاده مسلط به زبان و ادبیات عربی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حکم بدوی عاملان جنایت تروریستی آبان‌ماه 1401 در شهرستان ایذه، صادر شده است و طی این دادنامه عباس کورکوری و سایر متهمان پرونده به اعدام و حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا)، تصویری از اجتماع رمضانی امروز در میدان امام حسین تهران را منتشر کرده که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد.

وب‌گاه فرارو

احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مربی کسب و کار کیست و دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ چرا ما به آموزش مدیریت کسب و کار نیاز داریم؟ سوالاتی که ممکن است مدام ذهن صاحبان کسب را مشغول کند و آنها هم راه حلی برای آن نداشته باشند.