یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

رشید مظاهری که در آخرین ساعات نقل و انتقالات به پیکان پیوست، کمتر از یک روز پس از امضای قرارداد در چارچوب دروازه خودروسازان قرار گرفته است.

وب‌گاه منیبان

امام جمعه تهران گفت: هنرمندانی که اعتقاد دارند از ظرفیت هنر برای جذب جوانان به نماز استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین ویدیو منتشر شده از لحظه ورود مهاجم مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را ببینید. منبع: ایرنا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق بررسی‌ها 60 درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله‌های یکم تا سوم مصرف جای گرفته‌اند که افزایشی در قبض آنها لحاظ نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر شهر دهدشت را لرزاند

وب‌گاه عصر ایران

در لیست تحریم‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حرکات مختلفی می‌توانید زانوی‌های خود را تقویت کرده و مانع ابتلا به آرتروز شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حکم فرمانده انتظامی کل کشور سردار محمدیان به سمت فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: سپاه در جای جای این کشور به عنوان یار و یاور مردم شناخته می‌شود. این گروه بزرگترین خدمت را به مردم ایران و منطقه انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که با این اقدام آنها سپاه پاسدارن قوی تر از گذشته خواهد شد و دماغ آنها را بیشتر از سابق بر خاک خواهد مالید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در ژنو گفت: تا زمانی که سلاحهای کشتار جمعی وجود دارند، همواره خطر استفاده از آنها علیه بشریت وجود دارد و لازم است کنفرانس خلع سلاح تمرکز خود را بر مذاکره برای تحقق این هدف جهانی قرار دهد.

خبرگزاری مهر

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.

وب‌گاه فرارو

مراسم دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار عباسعلی‌محمدیان از فرماندهان باسابقه فراجا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد.