دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: در حالی دولت به دنبال ساخت مسکن جدید است که آمارها از خالی ماندن دست‌کم 2.5 میلیون واحد مسکونی خبر می‌دهند. این میزان واحد مسکونی خالی به معنای انباشت سرمایه‌ای عظیم با بهره‌وری صفر در بخش مسکن است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه گفت: حضور نیروهای خارجی اعزامی در منطقه را تهدید صلح و ثبات می‌دانیم و باور داریم که نیروهای خارجی نظامی امروز خود به یک تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تبدیل شده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که ایران در پاسخ به قطعنامه غیرایرانی آژانس اقدام متقابل صورت خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سرعت 60 کیلومتری سیر قطارهای مسافری در مسیر تهران - کرمانشاه، گفت: جوش ریل‌های این مسیر در حال تقویت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری برنا مدعی شد که بازداشت سروش رفیعی صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را در این مقطع بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی و شناختی به سه رکن اصلی انقلاب اسلامی حمله کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کارشناسان معتقدند زمانی که شورای حکام قطعنامه‌ای مبتنی بر دو اصل ضروری و فوری (Essential and urgent) برای کشوری تصویب می‌کند، این مقدمه ارجاع به شورای امنیت و یک نوع ضرب‌الاجل برای آن کشور است؛ کمااینکه در بند سه بر تاخیرنداشتن در همکاری با آژانس تاکید شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل ایران خودرو گفت: در این شرکت برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تاکسی‌های تارا را اتومات و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدئویی از برخورد هواپیمای ایرباس در حال تیک‌آف با خودرو آتش‌نشانی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نبود آگاهی و بی‌توجهی شهروندان به نکات ایمنی و امنیتی در بروز جرایم در فضا‌های جرم‌خیز بسیار تأثیرگذار بوده و فرصت فعالیت راحت و آسوده را برای افراد سودجو بخوبی فراهم می‌کند.